Ik heb net je eigen Virm Cabine op de Virm geïnstalleerd en even een testrun gedaan. Werkt echt toppie met aanzetten en snelremmen. Plus ook nog de geluiden die in de cabine afspelen. https://www.youtube.com/watch?v=nx_tNhDZAR0
Trainz Versie: TANE
VIRM ok, cabine ok, prachtig zelfs, maar die verschrikkelijke takkeherrie gaat me door merg en been. Het zal wel zo horen denk ik. Klinkt als 't goed is ook in 't echt zo.
Als ik met Tane aan 't spelen ben krijg ik nooit klachten, maar 't optrekken van zo'n VIRM levert, zelfs vanuit de keuken, nogal wat commentaar op.
Trainz Versie: TANE
Hup, daar is Willem met de waterpomptang De nijptang of de combinatietang Hup, daar is Willem met de waterpomptang Want Willem is niet bang
Je hoeft het maar te vragen Dan staat-ie al te zagen Te potteren en te boren De gaatjes in je oren Als je maar kikt Als je maar kikt 't Is Willem die het flikt, hoy
Zit er iemand in de dalles Roep Willem, hij kan alles Want Willem weet van wanten Ja, vraag het an z'n klanten Als je maar kikt Als je maar kikt 't Is Willem die het flikt, hoy
--------
Leuk liedje en 100% toepasbaar. Mekkeren is 't zelfde als kikken. DUS...
met her en der een beetje kneden krijg ik dit resultaat waar dat ik zelf vrede mee heb. nog een paar kleine dingetjes (het meeste tijd mee versleten) kan zij in de handel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen