Na jaren van afwezigheid (maar wel zo nu en dan wat lezend), eindelijk weer eens wat gedaan met de oude hobby. Trainz stond nog altijd wel geĆÆnstalleerd op mijn pc, meerdere versies zelfs, maar toch trok Railworks vanwege het realisme in het rijden me meer. En natuurlijk had ik er een jaar of 2 er gewoon geen zin meer in... Maar tja, je heb een hobby of niet, en dus blijft het kriebelen. Vorig jaar via Steam T'ane aangeschaft, maar ook dat was niet direct "liefde op het eerste gezicht"...
Maar goed, toch maar weer eens wat geprobeerd:
Vond die modelbanen in Trainz altijd hartstikke leuk, en bij een zolderopruiming vond ik nog wat oude tekeningen van baanplannen, die ooooit boven op zolder hadden moeten worden gerealiseerd... Net als Adorp... Bij het bouwen is Trainz veel gemakkelijker, en ook qua programmeren van treinen, als is in T'ane mijn favo rule (pathcontrol) niet meer te gebruiken. Een echt goede 1 op 1 vervanger heb ik nog niet kunnen vinden....
Ik ben er nog lang niet qua detaillering, maar op zo'n kleine modelbaan kun je wel helemaal los gaan. Wie weet komt het ooit nog eens af, wordt vervolgd
Bedankt voor de reacties, vind het ook weer erg leuk om in T'ane bezig te zijn. Ik hoop inderdaad dat er weer wat regelmatiger wat werk te kunnen laten zien. Al heb ik niet meer zoveel tijd als vroeger .
Het is de bedoeling dat er ooit ook weer eens wat vanuit Gmax geƫxporteerd wordt naar Trainz, een voorbeeld is de ladingsmal, die ik 4 jaar terug gemaakt heb, maar nog steeds op voltooiing wacht. En ik wil strijkregels maken voor Nederlandse wissels... plannen zijn er wel, maar ja, nu het nog doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen