Ik ben allemaal content aan het overzetten van TS12 naar TANE. In TS 12 werkt dit allemaal maar TANE geeft allemaal uitdagingen, en deze is wel heel hardnekkig. Het betreft een bovenleidings spline van MO. Ben er een middag mee bezig geweest en geef het op. Misschien hebben er andere mensen nog een kijk op.
- The Tag 'catagory-class' is not permitted within a container of type 'track'. - Required tag 'category-class' was missing and has been set to default. - Missing or invalid selection for tag 'category-class' in 'track'.
Trainz Versie: TANE
Bij de assets van Olaf is er maar 1 faulty, de <kuid:386322:442> havenportaalkraan.8 deze mist een texture, VE170: Failed to open compiled texture 'havenportaalkraanskin.texture' for 'arc:fld:$(local)/hash-49||kuid 386322 442.tzarc|'
Olaf, ik ben nu een melding krijt maar blijf deze houden : - Required tag 'category-class' was missing and has been set to default. - Missing or invalid selection for tag 'category-class' in 'track'.
Hij wil het wel ergens hebben staan maar vind het zo vreemd dat CMP zichzelf tegenspreekt over sommige foutmeldingen. Zou het kunnen zijn dat het komt omdat ik de build heb verhoogd naar 4.2 dat hij daarom allemaal foutmeldingen geeft?
Olaf, ik ben nu een melding krijt maar blijf deze houden : - Required tag 'category-class' was missing and has been set to default. - Missing or invalid selection for tag 'category-class' in 'track'.
Hij wil het wel ergens hebben staan maar vind het zo vreemd dat CMP zichzelf tegenspreekt over sommige foutmeldingen. Zou het kunnen zijn dat het komt omdat ik de build heb verhoogd naar 4.2 dat hij daarom allemaal foutmeldingen geeft?
Anstonio
Klopt, ik ben mijn oude content aan het upgaden (give it a name) naar TANE. Ik gebruik hiervoor TS12. Zolang je niet verder gaat dan built 3.5 is er niks aan de hand. De meeste moet je gaan updaten a.d.v TS12, klopt het in TS12 dan is de kans 90% dat TANE geen melding geeft. Kijk ook naar de sub-onderdelen als die niet kloppen, zoals panto's blijft hij meldingen aangeven in TANE.
Trainz Versie: TANE
Hallo
Ik gebruik gewoon nog build 2.2 en dat werkt prima. Alleen voor TANE specifieke dingen ga ik de build verhogen.
intertrainz schreef:
Bij de assets van Olaf is er maar 1 faulty, de <kuid:386322:442> havenportaalkraan.8 deze mist een texture, VE170: Failed to open compiled texture 'havenportaalkraanskin.texture' for 'arc:fld:$(local)/hash-49||kuid 386322 442.tzarc|'
Hoe los ik dit op?
Groet, Intertrainz
Bewerken in verkenner => haal "havenportaalkraanskin.texture" bestand eens weg uit de map. Als het goed is moet hij alleen havenportaalkraanskin2.texture laden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen