Dit ziet er weer heel fraai uit Sam!!! Ik blijf me steeds verbazen hoe jij en andere route bouwers het sporenplan,maar voornamelijk de omgeving zo realistisch kunnen nabootsen! Complimenten mannen!!!
Trainz Versie: 2009
bergerac schreef:
Dit ziet er weer heel fraai uit Sam!!! Ik blijf me steeds verbazen hoe jij en andere route bouwers het sporenplan,maar voornamelijk de omgeving zo realistisch kunnen nabootsen! Complimenten mannen!!!
Gr. Gil.
Dank je wel Gil, Ik ga meestal eerst de route en de stations verkennen en maak dan enkele foto's van de omgeving.
MrSqueakerNL schreef:
Dan kunnen we als Enschede later af is van Den-Haag naar Enschede.
Goed bezig, Sam.
~Redmar
Daar ben ik al mee bezig, 8 IC rijden op en neer naar Enschede, alleen is Enschede nu nog een beetje kaal, maar tot Enschede Kennispark is nu af. Station Enschede Kennispark
De treinserie 1700 IC van Den Haag Centraal –Gouda-Utrecht Centraal – Amersfoort – Deventer –Almelo- Hengelo – Enschede Is nu geheel klaar. Den Haag Centraal. Gouda. Utrecht Centraal.
Amersfoort. Apeldoorn. Deventer. Almelo. Hengelo. En eindstation Enschede.
Na Roosendaal-Zwolle IC 3600, is dit de 2de IC treinserie die geheel klaar is. Ik dank alle ontwerpers en architecten die dit mede voor mekaar hebben gekregen.
MrSqueakerNL schreef:
Die kan je elektrisch maken. Blijft het kamperlijntje straks nog diesel of wordt dat ook elektrisch?
~Redmar
Als je goed kijkt is er al nieuwe bovenleiding geplaatst, maar de buffel rijd er nog steeds, misschien van het najaar rijd de flirt Vechtdallijn er dan, als ook het Kamperlijntje van nieuwe bovenleiding is voorzien.
Station Raalte is gelegen aan de spoorlijn Zwolle - Almelo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen