De 1600 loc is van Auran, je had vroeger een cd (geloof ik) waarop alle meshes van de objecten en treinen die in de eerste versie van Trainz (UTC?) zaten stonden. Heel leuk, en vooral ook leerzaam. Echter zijn heel veel meshes gespiegeld, dwz, dat er bijvoorbeeld van een trein maar 1 kant werd gemaakt, en dat dan de 2e helft gespiegeld werd en zo tot een compleet model werd samengesteld. Of de meshes zijn helemaal uit 1 stuk, en losse onderdelen aan elkaar ge-attached. Dit is ook het geval met deze mesh. Ik heb toendertijd deze mesh bewerkt, en losse onderdelen zoals de corona's, de dakpartij met airco-unit, draaistellen, koppelingen, geluiden en alles wat verder verbeterd kon worden aangepast en/of toegevoegd. Ik weet niet meer of ik toen ook de neus een beetje aangepast heb. Helaas lukt dat niet met de kast. Die zit (kun je zien op de screens) helemaal aan elkaar vast. Die kun je niet losmaken van elkaar. Ik heb daar toen wel mee geëxperimenteerd, maar dat was geen succes, ik kreeg toen hele gekke vervormingen. Ook is de kast op een bepaalde manier gemapt, tot groot verdriet van de re-skinners. Rof heeft toen alle skins gemaakt, AO een paar foto-skins.
Ik heb de meshes nog ergens op de HDD staan. en Gmax ook nog...
Ik heb het boek van de 1600 onlangs besteld, ik hoop dat er dan ook goede tekeningen en detailfoto's in staan.
Trainz Versie: TANE
Hallo
Het begin is er. Die witte strepen zijn wel raar. Weet zo geen oplossing. Ik zou er naar kunnen kijken als je me de files stuurt. Voor het testen van je mesh zou je ook Trainz ObjectExplorer gebruiken en dan hoef je niet steeds de boel in Trainz te importeren.
Olaf:Ik zou er naar kunnen kijken als je me de files stuurt: die heb je toch. meestal bekijk ik het ook in de mesh viewer al staat het ook snel in het spel. maar de werkelijke kleuren e.d. moet je in Trainz zien. wilde ff laten zien dat er soms aangewerkt wordt.
Trainz Versie: TANE
Hier wordt je, als Trainz verslaafde, wel weer helemaal blij van. Dit komt sowieso goed, lijkt mij. Het begin was er, de progressie is er, het eindresultaat komt er.
Sam, met een doekje gebeurt er wonderen. ff geprobeerd om snel om te katten. met her en der kneden komt het wel voorelkaar. zien de kenners onder ons nog iets opvallends.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen