Oldenzaal - Zutphen is klaar. Vertrek vanuit Oldenzaal Hengelo Oost Hengelo Hengelo uit richting Gezondheidspark Hengelo Gezondheidspark Delden Goor Opgeheven station Markelo Lochem Passeren te hoogte van Laren / Almen Aansluiting Eefde Aankomst op spoor 2 Zutphen, de Intercity naar Arnhem staat klaar voor vertrek.
Hengelo oude doos Een MAT 54 rijdt Hengelo binnen vanuit Zwolle terwijl een Plan U richting Delden vertrekt. Nog volop industrie Plezier met de Hobby. Walter
Vandaag een oudere versie van Netherlands West nog maar eens teruggehaald. De versie met Rotterdam met Luchtspoor. Fraai met de MAT54 groen van Willem! Rotterdam Centraal 1980 Het Luchtspoor met de Laurenskerk Rotterdam Blaak met de "mart" en Witte Huis op de achtergrond Op de Maasbruggen Over De Hef gezien vanaf de Koningsbrug De Hef blijft een monument van eenbrug. Plezier met de Hobby Walter
Sommige mensen verdienen al bij leven geeerd te worden Willem! Dat geldt ook voor Remco die al veel content van Harlingen gemaakt heeft. Ik ben begonnen aan Harlingen-Leeuwarden. Beginnend bij het mooiste gedeelte: De Haven van Harlingen. Eigenlijk...het hele antieke stadje Zonsondergang in Harlingen. lekker weer, de zeilboten varen nog uit. Zo vliegen we Harlingen binnen.
De Zuiderhaven
De Noorderhaven
Markt op Grote Bredeplaats De Veerboot naar Terschelling Ingang Harinxmakanaal. De Haven met eindelijk een trein in beeld
Station harlingen Haven Plezier met de Hobby Walter
We zijn van Harlingen uit gevorderd tot Franeker Station Harlingen. Het Trainzmodel staat eindelijk op zijn goede plak. Harlingen uit Weids Fries landschap. Harinxmakanaal We naderen Franeker. Station Franeker. Plezier met de Hobby. Walter
Ziet er erg fraai uit zoals altijd Kleine tip voor de trein, eigenlijk moet je de D wagen even draaien zodat hij niet bijna vast zit aan de stuurstandwagon. Nu zit er een grote spleet tussen de motorbak en de D wagon.
De route Leeuwarden-Harlingen is klaar. Kort voor Leeuwarden is Deinum de laatste stop. Vandaag de route getest. Trein1 Leeuwarden-Harlingen vv, trein 2 Leeuwarden-Stavoren vv en trein 3 Leeuwarden-Zwolle vv. Dit rijdt zonder problemen. Van links naar rechts: naar Harlingen, Stavoren en Zwolle Koudum, Spurt onderweg van Stavoren naar Leeuwarden. Plezier met de Hobby. Walter
Dank voor de complimenten heren... Tsja wat nu? Wat nog gebouwd kan worden: - Geldermalsen-Tiel-Elst ( die heeft Sam wel gebouwd) - Nijmegen-Venlo-Roermond (zie ik wel tegen op, is een lang stuk) - Leeuwarden-Groningen (is Remco mee bezig) - Zutphen-Apeldoorn - Noordelijke nevenlijnen vanuit Groningen (naar Winschoten is wel een leuke route) - Betuwe lijn ligt er alleen daar waar we hem kruisen, maar is vanaf de Kijfhoek niet klaar. (geen stations, dus niet echt leuk om te rijden) En goederen vanaf de maasvlakte naar Kijfhoek is al een leuke route. En dan laat ik de lokale stoomtrajecten buiten beschouwing. Maar de rest is klaar. En het leuke is dat ik via Trackmarkers dankzij de vele directionmarkers zonder al te veel problemen van a naar b rijd. Plezier met de Hobby Walter
Deze week bezig om een scenario te bouwen bij de Maasvlakte en de Havenspoorlijn naar de Kijfhoek. MAK Portfeeder haalt container shutle op bij de containerterminal. Op het emplacement met bovenleiding afkoppelen en een Railion loc aankoppelen voor de rit naar de Kijfhoek Beetje knutselen met Triggers Vertrek vanaf de Maasvlakte Hartelkanaal over. De trein rijdt foutloos heen en weer. Bij de Maasvlakte koppelt de Railion loc weer af en rijdt de MAK Portfeeder de containerterminal op en af. Vervolgens weer omzetten naar de Railion en terug naar de Kijfhoek. Plezier met de Hobby. Walter
De inspiratie om de weinig nog overgebleven trajecten te gaan bouwen ontbreekt dus heb ik me toegelegd op het intensief laten bezoeken van Rotterdam Centraal. Met Portals. Er liggen 4 portals bij Station Blaak, 4 bij Schiedam en 2 bij Rotterdam Noord Hier komen de treinen uit en verdwijnen ze weer. Zo rijden er van uit alle richtingen treinen Rotterdam Centraal binnen. Een drukte van belang. Vanuit Gouda, Delft, Hoek van Holland en van de andere kant Dordrecht. Soms zijn er 8 tot 10 treinen op dit korte stukje spoort actief. De Intercity uit Den Haag komt binnen, de Benelux naar Den Haag vertrekt, Sprinter uit Gouda rijdt rechts boven en bij de wasstraat staat o.a. een "MAT Willem". Zo pak ik ook eens andere stations beet. Even de scenarios in i.p.v. de bouw. Plezier met de Hobby Walter
Wat mooi allemaal. De oude route over het luchtspoor is die al ergens te downloaden? Leuk dat idee van de sessies en scenario's . Succes met de hobby Walter vr.gr Ruud
Beste Ruud, Alles goed in Zweden? De route over het luchtspoor is al jaren te downloaden Dat is Netherlands west 1.0 en 2.0 Daarna heb ik het spoor vervangen voor de tunnel. Plezier met de Hobby Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen