Ik ben wat wezen schilderen in mijn werkplaatsje en een van Mike's oude (met respect, dát wél natuurlijk ) Duitse E-lok , in dit geval de E95, nu in (fictieve) KPEV kleurstelling. Beetje "naar" zijn de iets te hoge panto's... maar goed een kniesoor enz enz... Ohja... met dank aan Richard !
Op korte termijn meer oudjes in een vers verfje ! Grtz, Walter
Trainz Versie: TANE
Yo Walter
Het is inderdaad veel fraaier dat de panto precies goed onder de draden zit. Had ik nog niet gezien, maar na een half uurtje prutsen hier het resultaat. Dat half uurtje staat voor laden, veranderen, kijken, laden, veranderen, kijken etc. etc. Het is gewoon net zo lang pielen totdat het goed is. Nu ik de positie eenmaal weet is de rest een makkie. Zelfs jij kan het !
Zie het verschil...
☼ ☼
Eén nadeel... je moet de gehele panto laten zakken. In dit geval gaat dat nèt goed.
En dan zegt 'ie gewoon: "zelfs jíj kan het" Ik zou het vooralsnog niet weten Rich ! Maar ok, 'in time I will learn'....
en tja, Piere... die repaints hier beschikbaar maken.. ik denk dat het wel zo netjes zou zijn om dat eerst met Mike te overleggen, te vragen of hij daar geen moeite mee heeft... Dan zou het zonder meer kunnen hoor...
Zal hem wel eens een mailtje sturen en vragen of er eventueel bezwaren zijn..........
start tane cm (content manager) zoek de locomotief edit - open in explorer open body folder start pm im editor sleep de body.pm (of body.im) in im-editor in linker vak: kies attachment points kies a.pant.0 en later, indien nodig a.pant.1 kies edit (gele potloodje) kies change position nieuw windowtje opent met x y z coördinaten z is dus de hoogte verander de waarde in z (omhoog of omlaag) kies apply kies save (disc bovenin) submit loc en kijk ingame of het goed is niet goed? dan weer opnieuw proberen
Simpel, maar het blijft keer op keer proberen totdat het goed is. Ligt ook aan wat voor bovenleiding je gebruikt.
Tooltje is natuurlijk niet alleen voor Panto's, je kan er ook andere attachments mee verplaatsen.
☼ ☼
EDIT:
e60 012.3 ..... z = 3,825 e95 .............. z = 3,825 e63 05 .......... z = 3,825 e91-1 ........... z = 4,210 e71-2 ........... z = 3,940 e63 06 .......... z = 3,815 e60 006-3 ..... z = 3,815 e94 .............. z = 4,075
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen