Ik kocht het bovenstaande en als je goed leest is ge geschikt voor TANE of heb ik het mis? Nou ja, gereclameerd met Auran maar die zeggen enigenschuld dikke bult
Ik krijg hem niet eens als ik het had dan was het voor mij ook makkelijk te repareren. Even goed bedankt. Ja, en inderdaad staat onderaan NOT for TANE, maar zowel de originele 3DZug site is het een TANE versie en op de youtube video staat dat ook.
Trainz Versie: TANE
Vroeger was er schijnbaar nog geen stikstofcrisis... Deze DRG 05 produceert vet dikke rookwolken! Maar wel mooie, dit behoort tot het betere werk.
Jeroen, wil je, indien mogelijk, even (privé) contact met mij opnemen? Mijn E-Mail adres moet bij jou bekend zijn.
☼ ☼
Waar al die hendeltjes en metertjes voor zijn mag joost weten, maar dit is wel een heule mooie cabine. Ik ben zelf meer een externe driver, scheelt een hoop gedoe
Hij is mooi die dikke 'NulFunfer' ! Moest ik ook maar eens gaan aanschaffen ! Hun "Hausach" Schwarzwaldbahn lijkt me ook wel leuk... En ja, die loc rookt idd voortreffelijk ! Grtz, Walter
Hij is mooi die dikke 'NulFunfer' ! Moest ik ook maar eens gaan aanschaffen ! Hun "Hausach" Schwarzwaldbahn lijkt me ook wel leuk... En ja, die loc rookt idd voortreffelijk ! Grtz, Walter
Klopt die is voor Train Simulator 2020, br 86 ervoor alleen ellenlange ritten dan weer 40km, dan weer even 80.
Trainz Versie: TANE
Je moet op 3DZug inderdaad goed uitkijken wat je koopt. Er is maar beperkt Trainz spul aanwezig en het is niet altijd allemaal even duidelijk. Voorlopig nog geen miskoop gedaan en dat wat ik gekocht heb is van meer dan uitstekende kwaliteit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen