In 2004 hadden we alleen NL bovenleiding van gjvh, heb toen wat extra portalen en draad gemaakt op Trainz.nl alles was op elkaar afgestemt. Nu kom ik terug na jaaaren...blijken er super veel mooie extra setjes bij gekomen te zijn o.a. van MO en Olaf.
Is nu wel een probleem voor treintjes want de hoogtes kloppen vaak niet.
Van jullie wil ik weten, wat gebruik je het meeste? wat zijn eigenlijk de echte maten. 5,5m boven spoor? In Nederland west v6 zie ik eigenlijk alles door elkaar maar meeste kilometers toch gjvh Miniworld gebruikt denk ik alleen eigen sets van Olaf.
In mijn rijke fantasie (hoest) zit ik al te denken aan gescripte aan te passen panto puntjes in mijn treinen, tevens moeten de spark puntjes kunnen verplaatsen. Geen idee of Trainz dat accepteerd.
Zelf gebruik ik het liefst de bovenleiding van MO. Het is even wat werk, maar dit pakket heeft wel de meeste opties wat het erg realistisch kan maken indien je het juist gebruikt.
Op wikipedia staat het volgende: "In Nederland hangt de bovenleiding van de trein meestal op 5,50 meter hoogte boven de kop van de spoorstaaf." Dus ik denk dat dat hem is.
In ieder geval mooi om te lezen dat je zo actief bezig bent met het verbeteren van de Trainz content
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen