Heb de vertrekstaten apart textuur gegeven en iets lichtgevend (zijn verlicht in het echt) door 3 aparte bord texturen te maken kun je je eigen bord textuur erin plaatsen. Volgende stap is proberen een texture library en script erin te werken, dat je in Surveyor verschillende vertrekstaten kunt kiezen (3 per bord). Als dat lukt, zoek ik iemand die vertrekstaten en plaatjes ervoor zoekt. Naam ook weer in te vullen,
Knap werk! Ik heb vanmiddag n.a.l.v. je eerdere bericht wat foto’s gemaakt van de vertekstaten op station Leeuwarden. Ook 2 van de Arriva-trajecten, alleen zie je daar nogal veel reflectie door het licht.
Het gaat om deze foto’s: (ik plaats ze opzettelijk niet apart hier om het topic schoon te houden.) https://imgur.com/gallery/icT0QjQ
Ik zie net dat je ze al hebt geüpload naar de downloadsectie, maar mocht jij, of iemand anders, interesse hebben in de orginelen dan hoor ik het wel, dan wel via de mail.
hmmm dan moet ik dus een aparte tane versie maken? in TRS2019 is het goed, ga ff testen
Nachtmode werkt dus niet goed in TANE, hadden we bij miniworld ook al last van. een versie zonder verlichting is nu naar de downloads.
Diverse test: TRS2004 sp2 prima TRS2009/2010, bord ok maar script werkt niet TS12 helemaal zwart, lijkt of texturen nog niet geladen zijn TANE kapotte nightmode
Blij dat ik geen treintjes heb geupload, plezier begint al weer danig aftenemen. maar ach TRS2019 is goed
Laatst bijgewerkt door gm99999 op 02 dec 2019 19:38, in totaal 1 keer bewerkt.
Beter! Echter als je je zicht draait naar de andere kant van het bord is het wel weer geel, maar dat heeft te maken met de stand van de zon in T:ANE. Als ik de tijd verander wordt ie namelijk wel zichtbaar.
Thx voor de update! Werkt nu wel, zit alleen nog een flare in (van de zon denk ik). Is niet echt storend (je rijdt er meestal toch voorbij ) Zal straks ff screenshot uploaden.
Gister weer naar Miniworld geweest om te meten, gelijk ook de perronbanken op CS gemeten en gefotograveerd. De bekende zwarte stalen banken komen daar niet voor, dit is het nieuwe model waar veel vormen van het station in terugkomen. Bijv. het voetje is weer als de kolommen, ziet er simpel uit maar nog best lastig maken
Ook de nieuwe vuilbakken gedaan, NS gaat gescheiden inzamelen Was weer ff oefenen met bolean deze keer, wat een geklooi is dat. tekst aan deze zijde in spiegelbeeld ander zijde goed, anders moest ik te grote textuur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen