Trainz Versie: 2009
Bezig met een Vertrekstaatbord, ook deze kan uitgevoerd worden met naam die je kan invullen als jullie dat willen. als je een beetje handig bent met een Paint programma kun je je eigen gele vertrekstaten wellicht erin maken NS wil af van deze borden, alles wordt beeldschermen uiteindelijk. schrijft gm9999
Even een vraagje gm kan je dit ook met minder poly maken ivm dat elk bord 2.2mb is. Op station rotjeknor CS staan er als ik het goed heb 26 van deze borden op de perrons.
Het is 236 poly. 1 auran passenger poppetje is 800poly de hoofdtexture (1.5mb) wordt maar 1x geladen voor alle borden die je plaatst, geen zorgen dus Als er 1 is die op dit soort dingen let ben ik dat wel
Mooi bankje en afvalbak. Die dingen kom je steeds meer tegen en ik moet zeggen ze zien er goed uit. Details in de conversie naar Trainz zijn weer grandioos !
Bedankt voor de upload GM! Ik ga snel weer ff mijn eigen baan (eh... nou ja.... ) aanpassen.
Laatste van dit perrongroepje is een leunscherm. 162poly Als je echt gaat inzoomen is het gelaagd veiligheidsglas. Gelukkig kan er in Trainz niks breken
Nou nog verslaafde passenger poppetjes met mobieltjes in de hand.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen