Laatst kreeg ik van gm de tip om de LLCR rule in de sessie toe te voegen zodat zijn treinen (zoals DDAR en DM'90) de juiste front/sluitseinen kiezen. Nu heb ik deze (versie 4.0) toegevoegd, maar er verandert niets. De voorzijde van de trein toont nog steeds zowel front als sluitseinen. Dit geldt overigens ook voor bijvoorbeeld loc 1700.
Ligt het misschien aan T:ANE waarvoor de rule wellicht niet werkt of heb ik het niet juist ingesteld? Zie screens:
Zet allereerst de tijden even op 00:00, staat er trouwens ook . En ook even klikken op het veldje daaronder; kies daarvoor voor clear. Vervolgens even de sessie afsluiten en daarna doen de seinen het zoals het zou moeten. Althans hier wel
Dit is weer eentje voor in de categorie: hoe simpel kan het zijn... Iets te snel geweest met het aanmaken van een topic . Dank voor de reacties heren, dit heeft gewerkt. Alleen het stuurstandrijtuig van de DDAR heeft geen bakverlichting bij nacht, maar dat zal ik nog even nader onderzoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen