Trainz Versie: TANE
Het kan zijn dat TANE problemen geeft. Update Trainz (TANE) naar SP4. Gebruikers die Trainz Railroad Simulator 2019 gebruiken moeten zelf de zon licht en water instellingen (in surveyor) van de route aanpassen. Anders is alles zo donker.
Heb in TRS2019, bij "edit Environment" zowel ambient als sun flink opgeschroeft en water iets meer blauw en groen ook iets minder zware wolken dan bij "edit route" uiteraard regio Nederland voor de mooiere auto's
de Flirt op spoor 15 vervangen door mijn Thalys PBKA, prachtig op die HSL viaducten dan een SGM extra van Hofplein naar R'damcs spoor 3. heen en weer.
genieten deze route ! Bedankt aan iedereen die er aan heeft bijgedragen.
Zonet nadat ik alles heb gedownload de route voor het eerst opgestart. Het is nog veel mooier dan op de video's! Vooral Rotterdam Centraal en omgeving is erg mooi geworden, mede dankzij de objecten van gm natuurlijk. Ik ga de nodige rondjes nog even rijden, bedankt voor dit moois zo aan het einde van het jaar
Ja het is wonderschoon dat Miniworld. Sinds gisteren loopt bij mij nu ook alles dankzij de hulp van een geduldige man heerlijke nostalgie met de ICM over het luchtspoor, zo herkenbaar allemaal. Goede jaarwisseling allen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen