Als jij een foto van een 16/17/1800 kan vinden met frutiger wil ik je best geloven maar zolang daar geen fotografisch bewijs van is hebben alle locs altijd univers gehad. Ik vind t ook best als jullie me niet willen geloven, maar de feiten zijn gewoon daar. Zonde van een mooie loc als we niet die extra moeite doen om waarheidsgetrouw iets te maken. Daar is t forum ook voor om elkaar te helpen en/of van informatie te voorzien.
Ik geloof je graag, zeg ook niet dat je geen gelijk hebt toch? Ik leer ook nog met de dag nieuwe dingen bij, dus kan best zijn dat het anders is dan ik altijd heb gedacht. Dacht zelf altijd dat een paar locs veranderd waren in Frutiger, maar kan het mis hebben.
Ik heb geen verstand van repainten, maar voor kleine aanpassingen gebruik ik PhotoFiltre. Gratis programma met veel mogelijkheden. Maar weet niet of dat voldoet voor reskinnen.
Alle trainz activiteit zijn bijna naar het 0 punt gedaald, de reden zijn te te weinig tijd om er echt ervoor te gaan zitten en aanhoudende problemen met content. Ben er een beetje klaar eigenlijk
Jammer Jeroen.. Maar ik kan heel goed begrijpen dat het frustrerend is als de content niet meewerkt. Daarnaast gaan andere dingen voor, dus neem je tijd. Kriebelt vanzelf weer
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
@Jeroen: Jmmr man .. maar komt vanzelf weer .. neem "je" tijd - ook voor jezelf! @Iederen: Heb geduld, ik ga nog wel verder met dit project. Zoals vermeld is momenteel in bewerking: # NS 1830 (Zwolle) # Captrain 1621
(waarschijnlijk) ook te verwachten in dit theater: # Husa # Locon AG # Strukton (Nicole) # NS Cargo/Railion 1601
Zoals jullie wel kunnen begrijpen heb ik ook niet altijd even veel zin en tijd om te knutselen .. Maar komt goed (uiteindelijk)
Omdat ik blij ben dat jullie zo druk bezig zijn met de 16/17/1800-serie, heb ik een enginesound voor de loc gemaakt. Is naar de downloads verstuurd. Niet veel tijd om hem uitgebreid te testen, daarom de BETA versie. Mochten jullie iets tegenkomen dan hoor ik dat natuurlijk graag. Veel plezier ermee
Bedankt Remco Het geluid is alleen van een 1700, de 1600 maakt dat typische compressor geluid. 1600 is opgesplitst in 16** voor de goederen dienst destijds NS Cargo later Railion DB cargo/DB Schenker/DBSNL etc etc, en 1800 voor de NSR
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen