2500+ downloads op trainz.nl 100+ op GM content CD (toen trs06 uit kwam) 5000+ downloads op trainzonline en nog vele in reskins
Dit oudje rijdt na 15 jaar nog steeds overal. Miniworld is de aanleiding een update te doen Olaf: je maakt toch gewoon een cdptje.... eh nee als ik update dan wil ik ook echt een update.
Eerst de bogeys, in scherpe bochten ging de middenbogey van de mDDm van de rails. (ja duh ! je moet geen scherpe bochten maken) 15 jaar later hebben we de bogey container die maakt het mogelijk aanpassing te doen voor midden bogeys
Dan heb ik in 2006 al eens een koersrol gescript. In surveyor vul je 2 bestemmingen in. In driver kun je de tekstjes laten zien en wisselen door rechts klik "view details" op de Bvk te doen dan wisselt het voor de hele 4delige trein als je het niet wil gebruiken ook best, ik vindt het leuk om in te stellen.
Ook zijn overal plaatjes (screenshots aan de 4 delen toegevoegd) Zal ze zo naar de Downloads sturen
features: -LLCR verlichting (voeg dit aub toe aan iedere sessie) -nachtmode (beetje fel in TANE, maar dan moet je bij Auran zijn) -LOD en zeer low poly -Panto sparks (bij nat weer) -2 snelheid ruitenwissers -Instelbare Koersrol
Heb er ook een consist file bijgedaan voor makkelijk plaatsen kuids zijn allemaal gelijk gebleven (dan blijven je sessies heel)
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 15 jan 2020 11:39, in totaal 1 keer bewerkt.
Die corona is built-in in TRS2019, geen problemen hier. Het levert alleen problemen op als je built-in items gaat proberen te veranderen, (wat zowiezo niet de bedoeling is). Het vreemde is dat Content Manager geen texture.txt plaatjes toelaat, maar Auran zelf gebruikt het constant, ook bij heel nieuwe built-in items. Alle "repairs" die jullie al die jaren hebben moeten doen waren eigenlijk totaal onnodig, als Auran eens wat flexibeler naar de content creators zou zijn en geen werkende zaken zou afkeuren.
Je blijft ons maar verassen! Bedankt voor de update:) Het enige wat ik al die jaren al mis bij deze trein is een goed lijkende cabine. Dan heb je hem ook meteen voor de DDZ (die trein klopt overigens ook niet helemaal, want is slechts een repaint van de DDAR, terwijl er bij de DDZ wel het een en ander is veranderd.) Wie weet wat de toekomst gaat brengen Maar goed, dat heeft niets met deze update te maken.
werkend is ie sinds 2004 lol. We maken items voor een spel waarvan de regels steeds onnodig veranderen gister avond die bogie nog gedaan, ergerde me al jaren daar aan, maar nu kan het.
Cabine heb ik nooit goede info over gehad, anders was ie er wel
Trainz Versie: TANE
Dank voor het updaten. Die middelste bogie werkt nu uitstekend.
De kleurstelling stak nogal af bij de rest van de DDAR rijtuigen. De mDDm aangepast zodat alles weer één geheel is.
De 1830 trouwens ook even teruggebracht naar de normale kleuren. Die was naar mijn mening wel héél erg donker gemaakt en viel dus behoorlijk uit de toon bij de DDAR rijtuigen.
Vooralsnog doe je samen met de anderen fantastisch werk hier. Zeer content met alle "nieuwe" content. TO lééft weer! Petje af...
Vond hier bij de downloads een reskin die DDZ heet…. eh...dat gaat niet zomaar, is die mesh niet geschikt voor. Dus ben de ddar mddm om aan het bouwen tot DDZ nid bvk is nog hoop mis, maar start is gemaakt.
goed fotomateriaal is welkom (mag naar mijn mail niet in deze thread)
Kijk! Dat staat op mijn verlanglijstje Idd veel veranderd bij de DDZ. De voorruit is al een hele verbetering als 1 raam (de “spijlen” zoals bij de DDAR zitten er bij de DDZ nog wel aan de binnenkant, alleen is het nu 1 voorruit dat ze erop hebben gezet). Ik zal kijken of ik wat foto’s van de cabine kan regelen. DDZ rijdt ook wel bij mij in de buurt dus kan kijken of ik wat interieurfoto’s kan maken. Laat maar weten wat je al hebt en wat nog niet.
Bv wagonnetje opgezet, moeten eigenlijk andere stoelen in, voor nu de bankjes blauw gemaakt een Frutiger 2 erop (dank voor het font) moet wat goede foto's van zijkanten hebben, iedereen fotograveerd alleen een kop van een trein onder een hoek...
Zal morgen kijken of ik wat foto’s kan maken. Moet de DDZ wel net op het moment dat ik tijd op het station staan, want het wil ook nog wel eens ICM zijn wat hier rijdt.
Voor mijn gevoel is deze kleur geel altijd te licht geweest. Net als de gemoderniseerde VIRM heeft de DDZ volgens mij een meer oranje kleur geel.
Zie https://www.railwiki.nl/index.php/Materieel_kleuren, NSR Geel en NSR Blauw moet het zijn volgens mij. Misschien is dit ook wel iets te oranje, maar ben benieuwd hoe dat staat. Daarnaast zijn de ramen wat minder doorzichtig volgens mij, nu zie je op grote afstand de bankjes nog zitten. Ik zal kijken of ik foto’s kan maken morgen
Rond de tijd dat frutiger erin kwam is ook het geel veranderd. Dat is inderdaad meer oranje. Het geel wat in 1968 werd ingevoerd is wel echt heel geel. Dus op zich is de DDAR niet zo gek. Voor DDZ wel te licht/te geel inderdaad.
Met kleur opzuigertje wat geel/oranje van NSR Geel gepakt en losgelaten op de textuur. je ziet het verschil goed, nou moeten deuren en de rest ook nog. het meest nodig, goede zijkantfoto van de roosters zowel op loc als op wagonnen, is behoorlijk anders als op de DDAR
Alles in NSR geel nu, drukkertjes aangebracht, 2 extra tredes op de buffer ipv de beugels van de DDAR Remco heeft 147 foto's gemaakt, dus we kunnen verder in Paint
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen