Edit: de oude raamstijlen zijn achter de grote ruit ook nog aanwezig, originele bak constructie natuurlijk. Dit valt wel weg door de ski-bril achtige ruit: https://images.app.goo.gl/EjhnLLYpB9F8iZSh6
Het model zelf is in het echt ook smooth, zoals je kunt zien op deze foto’s die ik gisteren nam:
De geel/blauwscheiding loopt inderdaad niet smooth met het model mee zoals je op jouw foto duidelijk ziet, maar loopt wat hoekiger. Als je dat bedoelde heb ik niks gezegd
Goede info en materiaal mensen. al een beetje van Remco's foto's verwerkt voor de roosters. de DDZ heeft airco dus alle roosters zijn anders. Gisteravond een route gereden van Leeuwarden naar Zwolle in NWv6 Vertrek uit Leeuwarden.
Heb koersrol script nog aangepast, dat het de hele trein in 1x omzet bij het change destination sign command. Tevens laat ik de laatste 3 characters verdwijnen, waarom? in NW kies je een trackmark, bijv, Leeuwarden 4.1, op de trein wil ik alleen [Leeuwarden] zien. Ook in Miniworld zou je bijv. Hoogburght 2b, als trackmark kiezen, de koersrol laat dan [Hoogburght] zien.
Het gaat uiteraard mis als iemand zijn trackmark,"Station Leeuwarden spoor 4", zou noemen. Maar dan heb ik nog ingebouwd de handmatige koersrol in Surveyor, waar je gewoon zelf 2 bestemmingen kan invullen.
De geel/blauwscheiding loopt inderdaad niet smooth met het model mee zoals je op jouw foto duidelijk ziet, maar loopt wat hoekiger. Als je dat bedoelde heb ik niks gezegd
Groet, Remco
Daar doelde ik vooral op, die laat een hardnekkige scheiding zien
haha ja dat ook Steven, goed je weer terug te zien. Na 12 jaar pause maak je gewoon weer alle beginners fouten. En trainz laat nog steeds niet zien wat we in gmax en blender zien. Maar bij poging 5 lukte het, nu nog de blauwe platen erachter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen