Wagon 8/9 gemaakt, daar komt later de bar in trein nummer op de kop met kind name nu ipv textuur, zodat ik mijn treinnummer generator script erop kan toepassen en toen waren er 6
2 en 8 hebben 4 deuren, 3 tm 7 2 deuren, dus dat is de volgende stap
Wagon 4 opgezet, 5 en 7 als alias, wil dat alleen bij 4(en 13) de panto op gaat, dus met hidden pantograph iets geprobeerd en een mesh asset link voor een panto zonder animatie in 5 en 7 toen voor 6 de kap gemaakt en die is weer als 3, maar bij 3 moeten ramen nog anders 2 minder. Geen geduld haha wilde perse met de volledige 16 rijden nog 16 voudig met 300km de HSL moerdijk over, kickuh !
Corona met rode ledpuntjes gemaakt, helaas laat Trainz het meedraaien, maar toch beter dan alleen een rood balletje. Geanimeerde ruitenwisser gemaakt met 2 armen die onder elkaar door draaien 5 antenne dingen op dak van de kopwagen Het koppeling staafje toegevoegd script voor wisser, treinnummer en destination (op heletrein) gemaakt
sorry dat ik corona noemde, net eerste geval in NL, Tilburg handig met carnival...
Wagon 4,5 en 7 (standard class) kregen simpele stoelen, 6 driehoekige tafeltjes grijze stoelen met blauwe achterzijde en andersom afgewisselt. verder traptreden toegevoegd en scherpere deurknoppen op decal als je goed kijkt ook een spiraal vormig snoer tussen de wagonnen gelijk vol geboekt !
Bezig met inrichting van wagon 2/15 (Business Premier/Standard Premier) Hier zijn de stoelen bruin en creme afgewisselt en donker rood tapijt verder een galley(2 keuken blokjes)
Leuk om te doen met de goede inrichting tekening die ik heb gevonden en werkend aan een wagon maak je weer delen die ook in andere te gebruiken zijn
Zo heb ik alle basis type stoeltjes in een aparte gmax, die ik dan als xref(external reference) link. als ik later een leeslampje op paaltje aan een stoel wil toevoegen (lijkt op day of the triffids) verander ik 1 stoel en de rest worden dan allemaal gelijk geupdate.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen