Ik weet dat een aantal van jullie verschillenkijk ongeduldig zijn en dat ze liever gisteren zien dan vandaag dat de release van de eerste nieuwgebouwde 16/17/1800 een feit is. Het is voor mij een mesh/skin waaraan ik nog eerder heb gewerkt dus het is veel ontdekken. Daarbij is het ook nog eens zo dat andere factoren niet mee werken, waaronder mijn tijd en daarbij concentratie. Geloof me, in elke reskin zit minimaal 12u werk.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Net als GM zegt, gewoon in je eigen tempo, het is een hobby en er gaat veel tijd in zitten, jij bepaald zelf wanneer je eraan knutselt en hoe lang. wat de andere ervan denken daar moet je niks van aantrekken.
Als-ie klaar is is-t-ie klaar.. En intussen wachten wij geduldig. Er zit hier echt geen deadline op. Moet niet op werken gaan lijken! Zoals al gememoreerd: lekker je eigen tempo aanhouden en er alleen aan werken als je er zin in hebt. Krijg je de beste resultaten!
De moeilijkheid van foto skin is dat de foto wel redelijk recht moet zijn. Nu zit er in elke camera een bolling dat komt door de lens die bolvormig is, dit is in bepaalde zoom standen te zien in de uitvergroting. Daar heb ik nu dus last van, het is te veel rek en strek werk en dat begint met irriteren. Dus de RFO versie gaat in de koelkast. Inmiddels heb ik foto's van de RRF4401
Dit wordt ook een fraai exemplaar !!!! Al met al krijgen we zo te zien een hele verzameling 1600-1700-1800 locs !! Lijkt mij een prima idee. Je hebt er immers nooit te weinig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen