Gebruikt iemand het programma basemapz? Is al erg oud, maar kan Trainz onderleggers genereren. Heb een HO baanplannetje gedaan en het maakte keurig 4 basemaps met onderleggers aan waar je op kunt bouwen.
In de screenie heb ik uit google maps een stukje van station Leeuwarden (links onder) in oostelijke richting gedaan zou dan 20 basemaps in 1x doen met google plaatjes, maar hoe ijk je zo iets? Bij de tut van Olaf vanuit google maps kom je in de buurt, maar dat is maar 1 map tegelijk en nogal bewerkelijk In iedergeval werkt het met TRS19
Trainz Versie: TANE
Hallo
Ik heb een set van 66 basemaps op 200m hoog die ik steeds reskin. De hoogte in google earth staat op de foto dus je kan het makkelijk terug vinden als je later er mee bezig gaat. Zo kan je een paar Km doen in een route. De foto´s overlappen steeds iets zodat je ze in trainz kan uitlijnen.
Je kan je gegenereerde map na meten. Neem bv een spoorbreedte of een ander iets waarvan je de afmeting weet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen