Vanwege de texturen doet hij het alleen in TS2019. Ik kan nog wel eens een poging doen om hem ook in TANE te krijgen. Dat zou niet zo heel moeilijk moeten zijn..
Papierbouwer, fijn als je dat zou willen doen. er zijn vast wel meerdere Taners (st)rijders. er schijn ook geen im bestand te zijn, klop dat trs op een andere manier te werk gaat.
Ik heb net een TANE versie van de hondenkop naar de downloads gestuurd. Ik heb zelf echter geen TANE meer geïnstalleerd staan, maar deze versie zou voor TANE geschikt moeten zijn... Ondertussen ben ik ook weer met een ander project bezig
Trainz Versie: TANE
Prachtig man! Eindelijk kan ik die 54 in TANE laten rijden. Ze doen hun naam trouwens ook eer aan... ze zijn inderdaad zo mat als 't maar kan
Wij woonden vroeger aan het van Harinxmakanaal in Leeuwarden en dan niet ver van de spoorbrug. Als de brug lawaai maakte dan vlogen we naar het raam om te kijken wat er langs kwam. Het valt me nu echter op, dat die Mat54 Hondekoppen van vroeger veel langer waren. Meestal een set van 4, dus met twee "tussenbakken", genaamd eld4. Ik heb daar wel foto's van, maar internet staat er natuurlijk ook vol mee.
Zitten die tussenbakken nog in de pijplijn of blijft het zoals het is? Of past er een tussenbak tussen van een andere Mat## versie?
In ieder geval hartstikke bedankt voor deze setjes, zijn we zeer blij mee!
Oh, Ik ben erg lang afwezig geweest. Eind december ben ernstig ziek geworden, bijna 4 weken in ziekenhuis gelegen. (geen corona) Maar daarover misschien later wat nadere info. Ik draai nu wel weer wat mee, maar zal nooit meer de oude worden.
En nee ik ben niet zielug Wel een hoop vrije tijd nu, dat dan weer wel.
Groetjes,
☼Richard☼
Take care
Langer is niet altijd beter maar... in dit geval heb je wél wat meer trein.
Als eerste heel erg veel beterschap! Op dit moment ben ik nog niet van plan om binnenkort een viertje te maken. Dit ook omdat dit niet zomaar een kwestie is van het maken van twee tussenbakken. Het verschil tussen de kopbakken is dusdanig groot dat die voor een groot gedeelte opnieuw beraamd zouden moeten worden en dergelijk. Misschien dat ze ooit nog wel komen, maar ik denk de komende paar maanden nog niet.
De maatvoering van de NS 700 bleek niet helemaal goed te zijn, dus ik heb een gedeelte van de lok opnieuw gebouwd. Vooral het machinistenhuis is flink veranderd. Ook de UV-mapping totaal omgegooid. Nu maakt de lok veel efficiënter gebruik van de ruimte.
Vandaag en gisteren heb ik wat geknipt en geplakt in foto's. Zelf weet ik nog niet of ik zo'n fan ben het resultaat op de huif. Er is toch wel erg duidelijk een reflectie van het machinisthuis te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen