Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Gisteravond ben ik eens m'n schijven gaan archiveren/backuppen en kwam tot mijn blijde verassing nog zeer interessante content tegen. Het betreft content di eik zo'n 10 jaar heb gemaakt, maar met her en daar 'n likje verf kan het er naar mijn idee nog prima mee door. Wel een aantal kanttekeningen: Mijn versie van NS station Groningen is 100% gebasseerd op foto textures waar ik destijds dan ook speciaal naar groningen voor afgereisd datzelfde geldt voor NS station Kampen en Dalfsen (of Zwolle). Stevado heeft destijds de mesh gemaakt en ik - hoe kan 't ook anders - de textures. Zo was het voor mij vrij eenvoudig om fotoos te nemen van de Kfh (keyRail/stroomhuizen) aangezien ik daar vaste was.Voordeel van de Kfh is dat je op 1 plek een enorme verzameling aan wagens/locomotieven/seinen hebt. Anyway .. een aantal objecten doen 't gewoon en - tja - een aantal objecten zullen moeten gerepareerd worden. Ik ben in ieder geval blij dat ik deze creaties heb teruggevonden en misschien is het ook bruikbaar voor jullie
In ditzelfde rijtje hoort ook de G2000 Veolia versie bij, PWC Zwolle, Station Kampen (centrum) - hiervan weet ik dat deze her-en-der rondzwerft maar de creator zijn dus Stevado/AO. Ook De oude spoorbrug over de IJssel waar nu de Hanzelijn loopt en Station Dalfsen .. misschien ben ik nog wat vergeten op te noemen .. jammer dan
Ik zou er wel voor kunnen kiezen om m’n route eerst helemaal te leggen tot aan Groningen, maar ben bang dat ik dan de motivatie verlies om de scenery te doen aangezien sporen leggen m’n favoriet is haha. Maar zal eens nadenken of ik dat ga doen. Dan zou ik je station en andere objecten voor Groningen graag gebruiken hiervoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen