Trainz Versie: TANE
Hallo
Aangezien het onderhoud van mijn huidige website http://members.home.nl/o.sluik/index.html omslachtig is en veel tijd kost heb ik een nieuwe site opgezet. Daar heb ik alle site bouw onderdelen (webpagina bouw, plaatjes upload en downloads) bij elkaar. Tevens verhuizen de downloads van mediafire naar google drive. Dat scheelt weer in advertenties die je op mediafire ziet. De website krijgt ook een nieuwe naam.
Ziet er verzorgd uit! Als ik een verzoek mag doen: Persoonlijk vind ik het wel prettig dat als ik op een download link klik, dat deze dan opent in een nieuw tabblad. Zo hoef ik niet steeds terug te gaan naar je site. Weet niet hoe dit voor anderen is, maar dat werkt voor mij persoonlijk prettiger
Bedankt.
Nu heb ik zo'n 168 downloads overgezet. Toch zo'n 10 uur mee bezig geweest. Sommige dingen staan nu in een andere categorie. En sommige dingen zijn verwijderd. Oude routes bijvoorbeeld.
Ik heb nu ook een zoek functie toegevoegd. Je kan zoeken op woorden en kuidnummers. Let op als je de filters gebruikt dat je dan onderaan de pagina op "older post" moet klikken om de rest te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen