Gaarne wilde ik even wat laten zien wat mijn knip en plakwerk tot nu toe betreft,gaandeweg komen er meer reskins bij. Het originele fixstop juk is van amazing mike,en de originele hekjes zijn van bridgemelter.
Wat grappig, die twee objecten heb ik ook gereskind Dat let op trein bordje had ik nodig voor de relatief vele onbewaakte overwegen op m’n route en dat gele juk voor de leuk gedaan.
Ziet er leuk uit. Klein detail: Op het wachtbord staat meestal “LET OP TREIN” dus zonder uitroepteken en alles in hoofdletters.
@Sander: Dank je,het zijn inderdaad geen grote veranderingen tot nu toe..
@Olaf: Dank je,release zal niet makkelijk worden,en ik heb geen contact met bridgemelter,ik weet net zoveel als jullie dat zijn site niet meer actief is..helaas..
@ Jeroen: Dank je,release zal er niet in zitten..
@ Remco: Dat is inderdaad grappig dat jij deze content al eerder hebt gereskinned.. wat het logo opzich betreft..ik heb die bordjes van internet afgehaald,en op de hekjes geplakt..geen idee dat er meerdere varianten zijn.. kennelijk wel.. ik rijd wel ff naar de Amsterdam Westhaven,daar zijn talloze onbewaakte overwegen te vinden,en met het juiste logo?? bedankt!
En dit keer ff wat bestaande content verouderd,dit keer de stootjukken (stookjuk zwaar) van serkanner,of hij nog actief is durf ik zo niet te zeggen..
De zwaar uitgevoerde stootjuks met einigzins redelijk moderne buffers in diverse condities,en de bekende hekjes die de onbewaakte overwegen aankondigen.
Dan even wat anders.. ik heb de heren "bridgemelter" en "serkanner" allebei een mail gestuurd wat permissie betreft om dit vrij te mogen geven,maar of ze zullen reageren zullen we af moeten wachten..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen