Trainz Versie: TANE
Zeker de moeite waard om te bekijken. Bijna alle stappen voor het maken van een rijtuig komen voor bij. Is wel niet voor trainz maar de werkwijze komt grotendeels wel overeen.
Dankje Olaf. erg fraai dat ie aan textures kan werken terwijl in 3d, dat mis ik zelf wel. Andere kant vind het overdreven veel poly waar het totaal geen zin/meerwaarde heeft zoals tussen de wagonnen in en onder de trein waar je niet kan kijken Ach ieder zijn eigen bouwstijl
Trainz Versie: TANE
Hij gebruikt 3DsMax. En blender heeft trouwens de optie ook.
Voor zo ver ik het verhaal begrijp werken ze zo zodat ze makkelijk nieuwe versie kunnen maken. Ik denk dan je kan het vorige model ook gewoon aanpassen.... Tevens begrijp ik niet waarom hij heeft LOD gebruikt. Trainsimulator ondersteund dat echt wel.
Die details tussen de rijtuigen snap ik wel. Je hebt altijd wel een ruituig aan het einde.
Op hun youtubekanaal vind je meer interessante video's. Maken van een GTW (dacht ik) en maken van een huis en hoe hun routes bouwen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen