Wauw . Woorden schieten tekort. Net zoals alle andere content van je, is alles zo goed afgewerkt. Je bent echt een meester in het maken van prachtige content, respect!
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
@All Bedankt voor de lovende woorden. Ik ben -as we speak- bezig om 'aardig' wat content klaar te maken voor Upload naar hier.
[TEASER] Wat kan je verwachten: # NS1307 (halve panto's + cabine) - zodra enginesound klaar is volgt update # NS1312 (incl. cabine) - zodra enginesound klaar is volgt update # NS1501 (incl. SUPER cabine) - Ook hiervoor probeer ik orginele 1500 enginesound te maken # NS1759 BEST [al eerder genoemd: GEEN 1-op-1 kopie 1830) # NS PlanW serie (IC422/423/432/523/532+Bnl961) # NS ICK (2kl. voormalig Db BM235) # NS Wruge 152 'Restauratie' # NS WLABmh 175 [TEN] slaaprijtuig # NS CTO (fictief) # Verblijf-/Schaftwagen Strukton (om deze te gebruiken dien je wel de KIROW in bezit te hebben)
Tot zover het rijdende materieel. Dan de overige content (Scenery); # NS station Reeshof # NS station IJmuiden # NS station Middelburg # NS station Leiden CS # NS station Nijmegen # NS station Zwolle rs3 # NS station Zwolle - overkapping rs2 # NS station Kampen # NS station Dalfsen # NS station Groningen # Station Veendam # Station Herensingel # Lift (Zwl) # Bord 'Verboden spoor te betreden' # Facultatief stopbord # Entreebord NCBG # CVL Zwolle # 3 onderstations # Duwbak combinatie # Trawler # Visafslag IJmuiden # Woonboot # 2 Brandweerkazernes # ACTS 'De Ooievaar' # Campinele Hotel # Kalmar [container]heftruck # Veolia Falns # Huizen/appartementen/flats # AlbertHeijn supermarkt # PLUSmarkt supermarkt # 4 Bushokjes (Syntus) # Connexxion 'buurtbus' # BIM benzine station # Veer(pont) # X-aantal Fastfood rest. (Snackbars/Frituur/Hamburgers/Pizza) # Broerenkerk (Zwl) # Winkelstraat # Kantoor gebouwen # Strukton bestelbusje # Qpark parkeergarage # FishfiX - rijdende visboer # en nog een aantal stukken content ..
Dan zou ik m'n belofte toch enigszins ingelost moeten hebben lijkt me (voorlopig) ..whaha Dus mijne heren .. nog even geduld en dan kunt u selecteren naar uw eigen wensen/interesses
Wat een indrukwekkende lijst. Zal zeker de Nederlandse routes weer vol op verfraaien. Fijn dat je het ons allemaal ter beschikking wilt stellen. vr.gr Ruud
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
[UpDaTe] Het begon me een beetje te duizelen .. configs nakijken, laatse versies textures etc. De beloofte content komt eraan .. daarbij de meeste van jullie zitten waarschijnlijk toch niet achter hun pc .. warmte/gezin .. lol. Maar goed, naast NW7 - Zwolle layout, heb ik een hele oude route gevonden (geen tombroek) die ik lekker aan t bebouwen/aanpassen/uittesten ben en daar had ik oa. deze content voor nodig - yep, zit dus ook een stukkie BE in - 3landen ..
Trainz Versie: TANE
Blij mee , want ik vind Belgisch fantastisch.Jammer dat er geen diverse treinstellen zijn zoals de duikbril of de AM75. Echt mooie portalen mis ik ook nog wel en mooie seinen maar goed... wel mooi dat je dat erin maakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen