Mijn computer is gecrashed,en niet zo'n beetje ook. Nu is het zo dat ik elke keer dat ik aan mijn route heb gewerkt gelijk opsla (op een externe harde schijf),dat heb ik alleen de laatste week niet gedaan. En aangezien ik t de laatste tijd erg druk had en niet zoveel tijd had voor trainz,is er niet veel verloren gegaan... Dus weer met een schone lei beginnen,trainz en contenten weer installeren en vrolijk verder gaan.
Emplacement Grinderij te Linne in aanbouw. Aansluiting naar Solvay Chemicals wordt later toegevoegd,als de provinciale weg inclusief fietspaden etc. gelegd is.
Shunter V100 duwd lege Fccpps wagens naar de Grinderij. Vopak lok rangeert met Fccpps wagens. Zicht vanaf de toekomstige aansluiting naar Solvay Chemicals. Hoofd emplacement 01 Hoofd emplacement 02 met op de achtergrond de Grinderij in aanbouw.
Verbindingsspoor naar Solvay Chemie. Een stukje verder. Weer een stukje verder. De overweg nabij de hekken. Het terrein achter de hekken. En tot slot het kop/uithaalspoor dat al snel na het hek niet meer zichtbaar is door overwoekerend onkruid. Dus ik heb geen idee hoever dit spoor doorloopt,en of er tevens een bocht in zit...
Geregistreerd: 08 jan 2011 00:57 Berichten: 87 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2004
Dat maakt niet uit, want er komt onkruid overheen . Echt schitterend man, maar ik neem aan dat je het jezelf moelijk maakt door het onkruit te wieden ? Succes!
De omgeving is nog niet eens af, en het ziet er nu al realistisch uit, lijkt me heerlijk om daar met een sik een beetje rond te toeren over het rangeer terrein!
En tot slot het kop/uithaalspoor dat al snel na het hek niet meer zichtbaar is door overwoekerend onkruid. Dus ik heb geen idee hoever dit spoor doorloopt,en of er tevens een bocht in zit...
Gr. Gil.
Even hierop terug te komen..Als ik het goed zag vandaag loopt dat spoor ook in een kleine boog zoals de andere sporen tot ongeveer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen