Geregistreerd: 30 nov 2010 18:02 Berichten: 13 Woonplaats: De Kooy
Trainz Versie: 2010EE
Hallo,
Een paar screens met de laatste stand van zaken. De Ausserfernbahn is een met Transdem gemaakte map. Route loopt van Garmisch-Partenkirchen naar Reutte im Tirol, tevens is er al een deel van Garmisch naar Innsbruck (Karwendelbahn) in opgenomen, echter binnen deze map gaat dat net even verder als Kaltenbrunn. (we moeten hierna ook nog wat te doen hebben)
Station Garmisch-Partenkirchen:
Station Zugspitzbahn (ligt naast DB station)
Uitzicht wat sommige misschien van 1 januari herkennen:
Vind het heel mooi lijken. Maar misschien lijkt het wel mooier om een andere soort rails te gebruiken. Misschien die van Betriebsleiter? die heeft een paar hele mooie.
En een vraagje over Transdem. Hoe krijg ik een Map in Transdem die over de omgeving word geverfd als het ware. Ik zie nu alleen de Roze lijnen van de UTM Tiles. of moet ik dat doen via de WMS?
Geregistreerd: 30 nov 2010 18:02 Berichten: 13 Woonplaats: De Kooy
Trainz Versie: 2010EE
Anstonio schreef:
Vind het heel mooi lijken. Maar misschien lijkt het wel mooier om een andere soort rails te gebruiken. Misschien die van Betriebsleiter? die heeft een paar hele mooie.
En een vraagje over Transdem. Hoe krijg ik een Map in Transdem die over de omgeving word geverfd als het ware. Ik zie nu alleen de Roze lijnen van de UTM Tiles. of moet ik dat doen via de WMS?
Anstonio
Anstonio,
Ik zal inderdaad eens naar die rails op zoek gaan, nu gebruik in de rails van RTS, lekker licht van kleur, zoals je het tegenkomt in Beieren
Ik ben er even vanuit gegaan dat je de Transdem texturen al hebt geinstalleerd (CDP file zit bij de files van Transdem, Importeren via CMP)
Vervolgens moet je tijdens het exporteren van je map het vakje hieronder aanvinken :
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen