Ik ben al een tijd bezig met het bouwen van een route Amsterdam Rotterdam en misschien wat verder. Ik ben een tijd gestopt maar ik het weer opgepakt. Ik kan nu eindelijk objecten uit Google Earth importeren in Trainz, Dankzij de tutorial van Danipo. Hier wat screens...
Thnx. De hoge kokerbalk heb ik zelf gemaakt. Ik moet het nog afmaken. Mijn pc is gecrashed. Ik heb Windows op nieuw moeten installeren. ik heb van alles een backup gemaakt maar niet van gmax...
Even een update. Ik ben maar eens begonnen met het bouwen van HSL traject vanaf Hoofddorp. Ik ben creatief geweest met het maken van HSL spoor. Dit heb ik even eerst gedaan zonder rail. Ik heb een rail gebruikt die ik van DLS heb gedownload. Even met de hoogte gespeeld en zit precies goed. Hieronder screenshots:
Een update... Ik ben mijn route aan het verbouwen. Ik was toch niet te vreden met het resultaat. Ik gebruik nu basemaps. Gaat erg goed maar gaat toch te veel tijd in zitten. Ik heb geen idee hoelang dit nog gaat duren... Ik hoop meer tijd te kunnen vinden.. Hieronder wat screenshots van Amsterdam C.S waar ik begonnen ben met verbouwen.
Ziet er top uit hoor, nog een hoop te doen, maar het begin is er. Misschien een tip, die wissel op het eerste plaatje ziet er wat gek uit (slingert). Al eens geprobeerd de staighten tool te gebruiken om 1 deel van de wissel recht te maken?
Update.... Ik ben bezig om het spoor naar Schiphol te leggen. Ik heb tussen het bouwen door nieuwe bovenleiding portalen gebouwd voor de Schiphol lijn. Er is nog veel te doen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen