Alweer een tijd geleden dat ik iets van mijn creaties hier heb laten zien. Hier mijn nieuwste project, de E424N van Trenitalia. (Italiaans) Deze locs zijn gebouwd na WOII en zijn een paar jaar geleden buiten dienst getreden. Ik ben er inmiddels meer dan twee maanden mee bezig.
In het echt:
De meshes van het exterieur, de bogey en de pantograaf zijn inmiddels af:
De voorkant:
De pantograaf:
De bogey:
De zijkant:
Inmiddels bezig met het mappen en texturen:
Daarna volgt het interieur (na bezoek aan museum om foto's te nemen) en het scripten.
Met welk programma teken je nu? Of is dit een mooier programma als bijvoorbeeld TOE? Wel een prachtige mesh, ik hou wel van zoveel details, dat is ook waarom nog niks af is tot nu toe bij mij, vaak mis ik foto's van alle details om het perfect te maken.
Ziet er mooi uit! 3DSmax 2012, is zeker betaald? Werkt het wel ongeveer het zelfde als gmax of moet je weer een zooi tut's door gaan lopen om het onder de knie te krijgen? Want als ik dit zie, zou ik het ook wel willen overwegen te gebruiken.
Gmax is een versimpelde versie van 3DSmax, dus je pikt het snel op. Even uitvogelen wat de verschillen zijn en wat dingen aanpassen (bijv. het command panel verplaatsen van rechts naar links, zoals in gmax) en je bent er. Ik raad het je echt aan.
Jeroen, lokomotief is een vrouwlijk woord, dus je vind deze oude dame ook leuk Mja ik heb ook niet echt iets met de locomotief zelf, maar bijvoorbeeld het detail niveau van de pantograaf alleen al is super vet!
idem dito, geef mij maar italaanse pissa en pasta's. het ga bij mij ook niet om die lokomotief, maar vindt haar prachtig nagebouwd. jammer dat je meer in het Italaanse geintreseert bent, anders hadden we misschien meer prachtige NL contents gehad. succes en vr. groeten, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen