ha die Sam, bedankt voor die foto, maar hij is van te verweg genomen. maar nu weten er misschien meer mensen waar we het over hebben. maar de brug moet klaar zijn, want jij ben al in de buurt toch. gr willem
Willem ,complimenten voor jouw projecten! De Moerdijkbrug en Overkapping Rotterdam CS zien werkelijk zeer fraai uit! Geen traject meer zonder jouw bruggen meer voor te stellen haha. Succes! Walter/barrie40
er misschien een vandaag record verbroken. ik wil aan iedereen mijn dank uitspreken voor het downloaden van de Moerdijkbrug zonder een een kleine reactie retour. weet nu, waarom de bouwers of stoppen of niet meer uitgeven van een content. binnen 24 uur - 50 downloads - 0 reactie. dit is een flinke motivatie. gegroet
Nou, ik heb 'm net binnengesleept en ik vind hem prachtig! Handig trouwens dat je zelf de lengte kan bepalen. Uiteraard maak ik hem net zoals in het echt, ongeveer 1 kilometer.
er misschien een vandaag record verbroken. ik wil aan iedereen mijn dank uitspreken voor het downloaden van de Moerdijkbrug zonder een een kleine reactie retour. weet nu, waarom de bouwers of stoppen of niet meer uitgeven van een content. binnen 24 uur - 50 downloads - 0 reactie. dit is een flinke motivatie. gegroet
Zie andere feedback. Helaas een terugkerend probleem, Willem. Ik weet dat het een bijzonder mooie brug is. Helaas had je meer reacties gehad wanneer het een, mat'54 zou zijn ofzo...en dan nog zijn er mensen bij die beginnen te zeiken... Dat zonder enige onderbouwing.
Ik heb je download geplaatst Willem, maar nog niet eens de moeite genomen om hem te downloaden. Maar aan de screenshots te zien is het een mooi bruggie! Vergeet niet dat niet-forum leden (anoniempjes) ook kunnen downloaden en dan geen bedankje kunnen achterlaten, tenzij ze eerst lid worden. Dus niet denken dat 50 leden je brug hebben gedownload zonder reactie!
Helaas is er in de Trainz wereld, net als bij andere games, een graaicultuur ... hebbe, hebbe, hebbe! Laat je vooral niet ontmoedigen Willem, maak je mooie contents op de eerste plaats omdat je het leuk vind om te doen, ten tweede om het eventueel te delen met mensen die het weten te waarderen en op de laatste plaats met mensen zijn die het downloaden en het vervolgens (waarschijnlijk) nooit gebruiken.
ook jullie bedankt op deze reactie maar het moest er bij mij even uit. ene Thomas, bedankt voor je opbeurende woorden. nu weer met vriendelijke groet, willem
hartelijk dank voor je downloads. ze zien er mooi uit en je kan zien dat je er veel tijd in stopt. ik gebruik ze ook zeker voor de routes die ik bouw. vooral zo doorgaan en laat je niet ontmoedigen door anderen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen