Heb niet vanwege dat 2012 gekocht, maar 2012 kan je het beste niet kopen als je nog "veel" oude content hebt want de optie "Enable compatibility mode for older content" zit er niet meer in. Dus als je veel oude content gebruikt kan je beter 2010 gemaakt krijgen.
Komende week heb ik vakantie en heb ik weer eens de tijd om er rustig naar te kijken. Maar stuur anders ff in een pb je msn want anders wordt dit topic straks helemaal vol gespamt.
[quote=ianwoodmore;850176]Disable hardware TL is the wrong one. That should be unticked.
The one you need is Content Manager File\Settings\Miscellaneous
Enable hardware accelerated texture compression.
If you are getting black textures untick then OFE/Commit any black textures.
I had this problem with GTX295 in TS2010 but not with GTX 295 or GTX 460 in TS12. Both of these no longer have the black texture issue with latest Nvidia graphics driver and enable hardware accelerated texture compression ticked.[/quote]
DUS:
open cm -> Bestand -> instellingen -> overige (geloof ik uit mijn hoofd) -> doe het vinkje bij de hardwareversnelde compressie van texturen inschakelen uit -> open de content dat zwart is voor bewerken -> Sla het op en het moet goed zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen