ja nu zie ik het. foutje maar ffe over de 2e screen. ziet er weer gelikt uit maar.. en ik doe dit echt niet om je te pesten, maar om je te helpen. die bocht rechts op de screen. is die niet wat te scherp.
verder helemaal toppie natuurlijk, dat zijn we gewoon van je gewend
We kunnen niet allemaal perfect zijn natuurlijk , maar hij lijkt mij ook wat te scherp . Maar we weten van Mats dat hij daar soms wel een handje van heeft , zie Ijsselkampen . Gelukkig zie ik hier al een hele verbetering , en ach af en toe een klein foutje / scherpe bochtje moet kunnen .
Als de HCC dat kan met Payware , dan mag Mats dat met dit bochtje
en ik doe dit echt niet om je te pesten, maar om je te helpen.
Dat hoef je niet te zeggen hoor; als ik geen kritiek kon of wilde ontvangen zou ik hier niet posten. Sterker nog ik ben er heel blij mee, zo leer ik kritischer naar mijn content te kijken. Bijvoorbeeld bij mijn laatste trein, de LFI eBiz: na de kritiek van Edwin ben ik beter naar de kop gaan kijken, en daarna zag hij er een stuk beter uit. En zonder die kritiek zou ik het waarschijnlijk niet hebben veranderd. En bij deze route bouw ik alles het liefst zo perfect mogelijk na, dat is juist de hele uitdaging. En daar is kritiek voor nodig, want iedereen kijkt weer anders ergens naar.
Helaas zijn de luchtfoto's van dit station matig tot slecht. Maar sinds kort bezit ik andere, iets betere, luchtfoto's, en daar is te zien dat deze bocht(en) inderdaad scherper zijn dan de echte. Dus ik zal de scherpe bochten van het station binnenkort even aanpakken.
Geregistreerd: 08 jan 2011 00:57 Berichten: 87 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2004
He! Dat is bij die trappen toch? Daar gingen we wedstrijdje doen wie het eerst boven was . En daarna 10 minuten wachten op de rest met heel vervelend een prachtig uitzicht op het station .
Geregistreerd: 08 jan 2011 00:57 Berichten: 87 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2004
Nou Bergerac, vergis je niet. Het is een spoorlijn langs vijf dorpen. Nog geen 30 km als ik het me goed herinner (ik heb het in 5 uur gelopen ). De omgeving zal idd wel zwaar worden als ik het zo goed zie .
Thnx. De route houdt niet op bij de vijf dorpen van de Cinque Terre, dat zou inderdaad maar zo'n 15 km zijn. De route loopt tot nu toe van La Spezia Centrale naar Sestri Levante en is 45 km lang, een uur rijden ongeveer. Tot nu toe nog nergens last gehad van zwaarte; daar helpen de tunnels ook wel aan mee, daar is namelijk amper bebouwing natuurlijk.
Stations aan de route: ( dikgedrukt is Cinque terre )
La spezia centrale Riomaggiore Manarola Corniglia Vernazza Monterosso Levanto Bonassola Framura Deiva marina Moneglia Riva trigoso Sestri levante
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen