Zou wel zo mooi vinden als mijn naam in de Config en op de textuur vermeld stond, nu doe je net alsof die textuur op basis van je eigen foto is gemaakt!
Met vriendelijke groet,
Aron de Jong - maker van de foto met dat Groningse huisje -
Graag even via ander media deze twist oplossen, niet hier op dit forum.
Trainz Versie: 2007
Aron,
Inmiddels heb ik een CDP met jouw naamsvermelding ge-upload! Dit ben ik inderdaad vergeten, maargoed zo'n reactie als nu is niet nodig, dit had je via MSN/Mail ook kunnen oplossen.
oeijoeijoei dat is een berengoed begin Citypendel. inderdaat die van Fokke is ook heel schitterend, maar dat ontneem jouw niet de spirit om hem ook te bouwen. geweldig en veel succes gewenst. mvg, willem
oeijoeijoei dat is een berengoed begin Citypendel. inderdaat die van Fokke is ook heel schitterend, maar dat ontneem jouw niet de spirit om hem ook te bouwen. geweldig en veel succes gewenst. mvg, willem
En die van Amazing Mike...
Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij mijn bovenbuurman. Ik denk wel eens, waarom nou weer een nieuwe versie van iets wat er al is in trainz. Maar, inderdaad je kunt iets verbeteren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen