Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
hier een paar screen van mijn route den haag waar ik me bezig bent tot nu to loop de route naar zoetemeer en ban ook van plan om de tram route door den haag centrum de maken hier het spoor gezien naar den haag CS ben nu bezig met de sein en bovenleiding voor kan van den haag cs hier een stuk je achter vrom en waar uit de tram brug komt van uit den haag met de mooi grachten ben ook druk bezig om mijn grachten set uit te bereiden dus nog genoeg te doen in de route
Mooi resultaat! Door de gezamenlijke interesse is er al veel voor Den Haag verkrijgbaar! Zie ook mijn fotootjes van Leidschendam en Voorburg 't Loo. Jij rijdt naar Zoetermeer , ik naar Pijnacker en Hofplein. Succes met de "krakeling" door Zoetermeer. Succes met de hobbie. Walter/Barrie40
Ziet er al heel leuk uit. Als ik jou was zou ik trouwens de bovenleiding wel anders doen. Op Den Haag CS staan namelijk helemaal geen masten die voor 2 sporen bestemd zijn. Mijn tip is om de bovenleiding van Rico (de BKbalken) te gebruiken, of misschien een slimmer alternatief (minder polies) de kokerbalk.
Hoi weer eens tukje verder met mijn route naar probleem met mijn pc bijna mijn route kwijt gelukkige had ik de dag er voor een back-up gemaakt op mijn data schrijf
hier een kruispunt van uit de tunnel naar Scheveningen tram route ik dacht lijn 1 en van uit de stad lijn 8-9 dat via binnenhof naar den haag cs rijdt auto staan stil omdat ik nog niet bent hoe het verkeer een kan op te laten gaan ander rijden de auto verkeerd terug over de verkeerde kant van de weg
Knap bezig Gerard. Ziet er prima uit zo! Het is nu al herkenbaar voor mij. Ga je trouwens Den Haag CS nog aanpassen, of laat je het hierbij? Zoals ik al aangaf heeft Den Haag CS geen bovenleiding masten van 2 sporen, en bovendien is de rails op Den Haag CS voorzien van houten bielzen, ipv beton.
hoi
hier een nieuwe screen van den haag CS heb de rail verandert door met hout balken onder vond deze wel passen ook heb ik de bovenleiding aan elkaar verbonden zo lijk of het een stuk is
ja kruis punt is all aardige maar verder in de straat is nog een groot kruispunt dat de weg naar wassenaar lijd en Utrechtse baan dus word ook en heel klus om heb echt te maken maar ja houd je bezig
Zie dit niet als afkraken, maar als positieve kritiek Gerard. Maar als ik jou was zou ik RTS tracks gebruiken (de houten bielzen) en de kokerbalk gebruiken. De kokerbalk vraagt ook minder polies, en dat kan in zo'n dichtbebouwde omgeving als Den Haag CS zeker van pas komen. Verder vind ik dat het er prachtig uit ziet! Er is de laatste 2 jaar echt zoveel content bijgekomen.. echt niet normaal gewoon! Allemaal herkenbare gebouwen en andere objecten. De Nederlandse Trainz Community is echt heel erg veranderd in positieve zin. De hobby wordt alsmaar leuker en leuker!
Het mooie is dat iedereen op zijn of haar manier een bijdrage levert aan de community. Dat is echt geweldig jongens! Nooit verwacht dat de Nederlandse Trainz community zo groot en leuk zou worden. Heb er haast geen woorden voor! Iedereen bedankt!
Edit: gerard, op je laatste screen... volgens mij liggen de sporen links wel vrij dicht bij elkaar.
hoi nee ik zie het niet als afkraken ik vind het goed als mensen je advies kunnen geven on je route beter uit ziet maar over die kokerbalk en Rts track deze kon ik niet op download vinden bij aura ik heb het wel via mijn cm gedaan wel vond ik in trainzs zelf een hout track van chn wood track
De koker balken staan ook hier op de site en niet op auran. Als het een cdma kan je die misschien veranderen naar cdp, simpel door gewoon de naam te wijzigen van bla.cdma naar bla.cdp dit werkte wel bij .cdp2 naar .cdp
hoi hier even een screen vand en haag cs waar ik de rails verander heb vond deze best wel in de richting kommen zijn houte balken zo als den haag cs ze hebt over die koker balk ik heb gezocht hier op de side maar vond ze niet wel heb ik de set bovenleiding van rico21 ooit gedownloadn en deze gebruik ik nou ook hoop dat dat met koker balk bedoeld word
hoi geen probleem ik heb ze nou mijn dank is groot aan de bouwer van deze mooi koker balken ik heb ze geplaats bij mijn station den haag cs en nu kan ik me zeker herinneren die blak boven de spoor vraag welke boven leiding draad kan ik het beste gebruiken grt Gerard
Ik gebruik zelf gewoon de draden van Rico. Die sluiten goed aan op zijn hele set zodat je ook realistische afspanningen kan maken. Bij gebieden met veel wissels probeer ik de draden zo realistisch mogelijk te plaatsen door bijvoorbeeld draden af te spannen en over te kabelen. Dat is heel veel werk, maar werpt tijdens het rijden zijn vruchten af.
hoi even een screen van mijn route den haag cs nu met de kokerbalken met dank aan de bouwer nu herken ik het weer ook de boven leiding past precies boven de wissels gebruik ik de gasafspan kabel zo lijk het net echt
even een vraag over die signalscrip bij mijn blijf hij leeg hoort dat zo ik heb wel mijn sein nummers gegeven of moet ik nog een ander scrip gebruiken is voor mijn nog een raadsel maar beet voor beet kom ik wel uit maar moet toe geven met de nieuwe rails en de koker balken lijk het we meer op den haag CS
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen