'k Heb de set eens goed bekeken en moet zeggen dat deze set een welkome aanwinst is op hetgeen wat al te krijgen is op deze site. Het ziet er wat mij betreft gedetailleerd genoeg uit in vergelijk met de andere 'grote' bovenleidingsset. Uitstekend werk kerel! Ik ben van plan om op de stations deze (nieuwe) set te gebruiken in de hoop dat mijn laptop het beter aan kan.
Wat ik nog mis is een (standaard) DINportaal2t zonder hangers en dan bedoel ik niet het portaal wat al in deze set is meegeleverd. In sommige situaties is het wenselijk om de hangers 'los' aan het portaal te plaatsen.
Voorwaar.....een diepe buiging voor de maker van deze set
Olaf bedankt voor je bvl-set, ik zat er op te wachten. Ik ben niet zo actief meer met trainz maar wie weet... Misschien moet je kuid nummers bij de downloads zetten
Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank je.
Ik kan wel effe mijn kuidlijst her uploaden. De oude staat er nog op namelijk. Is zo wat makkelijk er voor mij en de gebruikers. Zo heeft iedereen een overzicht.
Ik kan wel effe mijn kuidlijst her uploaden. De oude staat er nog op namelijk. Is zo wat makkelijk er voor mij en de gebruikers. Zo heeft iedereen een overzicht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen