Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Bedankt iedereen! Hier wordt ik nou erg blij van! Overigens wil ik nog zeggen dat de screenshots van mijn voorgangers ook erg goed gelukt zijn! Mijn complimenten hiervoor!
Nog een paar nieuwe screenshots: ze zijn gemaakt in de plaats Dulange, dat in het land Groothertogdom Luxemburg ligt:
Tram 1998 rijdt op de Kiercherstrooss.
Een Kölner tram komt binnen in Dulange.
Een Praagse tram rijdt in Dulange-Merschen.
Laatst bijgewerkt door Aron op 19 dec 2011 23:07, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Ziet erg goed uit, Huub! Je screens geven mij altijd zoveel inspiratie!
@Beste Olaf, ik heb zeker een screenshot van de map!
Ik heb de boel een beetje handmatig ingevuld, maar het geeft wel een aardige indruk wat de structuur. Overigens moet ik nog erbij vertellen dat je huisjes erg goed in mijn route passen, behoorlijk bedankt voor je mooie content!
@de rest nog bedankt! Ben blij dat ik hier zo goed opgenomen ben!
Trainz Versie: 2009 NL
Jeroen bedankt voor je reactie.De aanloop naar de brug is van de Canadese Hollander Martinvk en heet:2t 9m steel truss bridge(DLS) hier heb ik een leuning aangeplakt van FMA( FMA Bridge fence iron A25).De brug zelf is trouwens ook van Martin(Rijnspoorwegbrug bij Arnhem). Groet, Huub.
Nieuwe plaatjes uit mijn tramroute:
Gudde moien! Welkom in Lëtzebuerg ('Luxemburg'):
Het stadsplein van Dulange, met in het midden de tramhalte Hôtel de Ville.
Buitenwijk 'Schmelz' in Dulange.
De RandstadRailer rijdt langs tramhalte Schmelz in de richting van 's-Gravenbosch:
In 's-Gravenbosch stappen we uit te halte Scandinaviëstation, waar momenteel een tram van DSW staat te wachten:
Vanuit die tramhalte lopen we door naar de Scandinavische wijk, waar we in het Deens welkom geheten worden: "Hjertelig velkommen til Grevenskogens-Skandinavienby". Op de Scandinavieweg ("Skandinavienvej") sluiten we deze reeks af met de volgende plaatjes van de Regio Citadis:
erg mooi weer hoor aron, ook leuke inspiratie voor me eigen stad misschien...
hoop dat je het niet erg vind, maar heb toch 1 klein puntje van kritiek.... kan dat op dit... hmm blijkbaar
die vlaggen... ik zou ze als ik jou was allemaal als een wapperende vlag doen, volgens mij zijn daar ook verschillende maten in (zoals die zweedse en noorse vlag) die andere (de deense en nederlandse) vind ik persoonlijk spuuglelijk... sorry als het verkeerd overkomt...
maar misschien heb je die vlaggen wel met een speciale reden opgehangen
Een terecht punt en ik waardeer zeker 'kritiek' (persoonlijk vind ik juist beter als mensen eerlijk zijn en punten benoemen die beter kunnen; hier kan je van leren en wordt de kwaliteit alleen maar beter ).
Betreft die vlaggen ben ik zeker met je eens, maar het probleem was meer dat ik geen wapperende vlaggen van Nederland en Denemarken heb/kan vinden. Daarentegen hebben die Zweden wel hele mooie geanimeerde wapperende vlaggen gemaakt. Verder is die vlag van Noorwegen ook maar statisch, maar het wekt wel de illusie op alsof het wappert. Maar indien er ook betere vlaggen beschikbaar zijn houdt ik mij zeker aanbevolen!
Het heeft ook een speciale reden dat ze daar staan; ze moeten de indruk wekken dat het een beetje Scandinavisch lijkt, maar tegelijkertijd in Nederland bevindt! Had een periode dat ik enorm "Scandinavia minded" was en om deze reden dacht ik van: "laat ik dan ook maar een Zweedse/Deense buurt bouwen".
Maar iedereen bedankt voor de vriendelijke reacties!
Kijk is op het dls bij auteur Sgt.Goldberg die heeft behoorlijk wat vlaggen ook nederland en denemarken (wapperend) ze hebben als naam bijvoorbeeld denmark v20, denmark v30 ofzo verschillende dingen. Zijn als het goed is dezelfde soortals je zweedse en noorse... mocht je ze niet vinden zeg het even dan gooi ik ze (morgen) in cdp voor je
Daniel
btw en mocht dat toch niet werken kan ik nog wel wat wapperende vlaggen skinnen voor je
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen