Ziet er weer fraai uit Marvin. Een vraag: Op de laatste foto staan peilers. Waar zijn die te vinden. We kruisen elkaar nog. Ik zit nu in Leiden Walter
Ik heb de brug peilers (ligte kleur zelf gemaakt.) De grijze peilers kan je downloaden op DLS. Volgens is het Pillar 75m.. Dan zitten we in de buurt met bouwen. Ik heb het plan zodra het HSL spoor tot aan Rotterdam ligt om ook het normale spoor naar Rotterdam te leggen...
bedankt voor de info. Ik bedoelde inderdaad jouw zelfgemaakte peilers. Die zijn niet te vinden op DLS en voor de HSL onmisbaar (langs/over de A4 bij Leiden). Ik bouw van lage Zwaluwe naar Leiden. Spoor ligt er, nu "de rest". Fijne kerstdagen
Hallo Marvin, Geweldig leuk om te zien dat we op het zelfde stukje aan het bouwen zijn. Complimenten voor je sporenplan. Ziet er erg fraai uit. Ik hoop dit wekeeknd wat plaatjes terug te schieten. Plezier met de route. Walter
Ik heb ook een poging gedaan om de station overkapping te maken. Ik weet nog steeds niet hoe ik de bogen moet maken.. Ik ben benieuwd hoe jouw overkapping er uit gaat zien. Die kan ik heel goed gebruiken.
@Barrie Thnx. Ik was lang bezig om de wisselstraat te maken. Ik ben heel vaak opnieuw begonnen.. Ik ben benieuwd naar jouw screens...
Ik heb een opname gemaakt van mijn route. Dit is vanaf Sloterdijk naar Amsterdam CS. Het is nog erg kaal. Ik ben druk bezig met de scenery. Is een voorproef wat je kan verwachten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen