Trainz Versie: 2009
Bedankt Thomas.
En nogmaals bedankt voor alle architecten en ontwerpers van die mooie creaties die dit mogelijk hebben gemaakt, want zonder jullie zou het maar saai zijn geworden.
De plaatje zien er mooi uit. Ik heb hem gedownload, maar hoe zet je hem in trainz, want ik zie geen cdp-bestand in de zip-file. Ik heb Trainz 2009-2010
Trainz Versie: 2009
De NS en ProRail hebben besloten om de dienstregeling in Limburg en Noord-Brabant vanaf donderdagmiddag 12.30 uur los te koppelen van de rest van de landelijke dienstregeling. Hier de aankomst links op station Roermond van de stoptrein Eindhoven-Maastricht gezien vanuit de Veolia GTW die ik eindelijk mag gebruiken op de lijn Roermond-Nijmegen vv
In de sneeuw rijdend de prachtige ontworpen Veolia stoptrein 32232 richting Swalmen vanuit Roermond
Station Swalmen
Station Swalmen verlatend richting Reuver met de Swalmen autotunnel
De NS en ProRail hebben besloten om de dienstregeling in Limburg en Noord-Brabant vanaf donderdagmiddag 12.30 uur los te koppelen van de rest van de landelijke dienstregeling. Hier de aankomst links op station Roermond van de stoptrein Eindhoven-Maastricht gezien vanuit de Veolia GTW die ik eindelijk mag gebruiken op de lijn Roermond-Nijmegen vv
In de sneeuw rijdend de prachtige ontworpen Veolia stoptrein 32232 richting Swalmen vanuit Roermond
Station Swalmen
Station Swalmen verlatend richting Reuver met de Swalmen autotunnel
Prettige feestdagen groetjes Sam
Die overweg op je tweede screen, waar komt die vandaan? Ik weet wel dat michael bezig is met een set overwegen, maar verder heb ik ze nog niet gezien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen