Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank je wel.
Update:
Nu is het de uitdaging om de steunen te maken voor het laatste deel. Dit is erg moeilijk omdat de vorm van het dak veranderd naarmate je meer naar achteren komt.
Kijk olaf, die kortere hangers waren een gemis toen ik je setje uitprobeerde.
Het ziet er goed uit! uiteraard gebruik ik, als bvl freak, jou set niet. Maar ik zie ze toch op steeds meer screens verschijnen, en ik snap ook wel waarom.
Hartstikke leuk dat je dit allemaal in elkaar knutselt Olaf. Je bent lekker bezig zo. Ondanks dat ik je bovenleiding er goed uit vind zien, gebruik ik hem -net als Michael- niet. Dit heeft niks met jou te maken natuurlijk. Ik ben vooral uit op realisme.
Enfin, voor de rest kan ik alleen nog maar zeggen dat ik veel waardering voor je knutselwerkjes heb en natuurlijk de tijd en moeite die je in je bouwsels steekt.
Dit viaduct wordt zonder fietspaden en hekken gemaakt. Zo heeft iedereen de mogelijkheid om zelf te kiezen wat hij wil. De asfalt straat zit wel vast aan het viaduct. In de 2e screen is te zien dat ik geen "opvul platen" heb toegevoegd. Dat doe ik omdat ik moeilijk voor iedereen kan bepalen hoe het viaduct geplaatst wordt in trainz. Als ik nu wel platen toevoeg dan is het voor mij goed maar dan kan het voor iemand anders wel niet goed zijn. Het is maar net hoe iemand de spoordijk maakt. Verder is het nog van belang of iemand 10m of 5m grid gebruikt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen