Trainz Versie: 2004
Wow, ziet er gaaf uit FokkeB,
Ik herriner Tombroek (of was t anders?) nog wel uit mijn tijd, heel wat rondjes op gereden, maar als ik deze sfeer screenshots zie, kriebelt het toch wel op 2004 weer te instaleren hoor!
Zoveel mooie screens voorbij zien komen op 45 pagina's.. heb er met plezier naar gekeken! Mijn project 'Rathenow - Oost-Nederland' zal waarschijnlijk nooit afkomen. Rathenow bestaat natuurlijk echt, maar bij mij is het een fantasiestad net over de grens bij Winterswijk met ongeveer 1,5 miljoen inwoners. Gebaseerd op Hamburg.
Vanaf Zutphen is de lijn naar Borken (her)aangelegd, maar nu dubbelsporig-elektrisch. Even ten zuiden van Winterswijk steekt dit matje als stoptrein Zutphen-Borken de Boven-Slinge over.
In het Sternbusch, enkele honderden meters over de grens..
Schaapjes vlak na Borken.
Na 16 kilometer bereiken we Rathenow. S-bahnstation Borsigwerke op het industrieterrein, terwijl een bus over het viaduct rijdt (heb geen moeite gedaan de rails daar weg te moffelen want die zie je vanuit de trein toch niet. Die bus is er puur zodat je die vanaf het spoor ziet.)
Tram op de Mönckebergstraße. Op de achtergrond het Centraal Station.
Metrostation Richtweg..
..en als laatste nog even terug naar Nederland met een Desiro-reskin, nu in Syntus-uitvoering die van onderhoud in Hengelo terugkomt naar Winterswijk, vanaf de Arrasveldweg in het Rommelgebergte gefotografeerd.
Sorry voor de vele plaatjes, maar enjoy
Laatst bijgewerkt door Ardan op 15 feb 2012 17:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Nice michael die screens van die loc + containers en die SLT natuurlijk ook
EDIT heb ook ff wat gespot op Zevenaar hier de passerende 9587 + 9547 3X een Emmer plan V met eindbestemming Eindhoven en de 1714 met een DDAR aan de haak
Ik doe er nog 1, een situatie waar ik alleen maar van zou kunnen dromen links: ICM in de 10500 ri Lw, midden een DDAR stam in de spitsserie 2900 wachtend om terug te mogen naar lw, recht: 6400 met omgeleide vuiltrein ri groningen moet wachten tot de 2900 vertrokken is, dit alles te Wolvega
NMBS K4 huurrijtuigen! Inmiddels gesloopt materieel of niet,maar t blijft leuk. En aangezien ze niet verkrijgbaar waren voor trainz heb ik besloten om ze te reskinnen uit Tsjechische rijtuigen die redelijk in de richting kwamen qua vormgeving..
Mooi! Mag ik trouwens vragen waarom je BVS na het station slechts 40 kph is, en je op de ADV-borden 130 hebt staan? Is je linkerspoor een rangeerspoor of moet je door een krappe wissel erna?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen