Geregistreerd: 30 nov 2010 18:19 Berichten: 34 Woonplaats: sittard born
Trainz Versie: 2009 NL
Railion class66 vertrekt bij de terminal van born en is op weg naar sittardom daar de lok te wisselen voor 2 loks E loks van ralion en dan opweg gaat naar venlo tijd 02.48 uur snacht
_________________ Trainz 2004,2006,2009,2010 AMD Sempron 3000+ kloksnelheid 3.GHz 2.50 GB win xp vista
ik ook maar is een filmpie gemaakt op PTP2, route Nürnberg-München. geen idee of ik qua beveiligingen enzo goed rijd.. maarja.. zo goed ken ik dat duitse systeem niet.
In de film kijk je naar en compilatie (wel op volgorde) van de diverse treinbewegingen die plaats vinden op het station van Zwolle. Het begint om 10:00 uur en ik heb gefilmd tot ca. 10:20 uur. Een aantal dode momenten heb ik er uit geknipt. De rangeerbewegingen zijn misschien niet volgens de werkelijkheid, maar voegen wel leuke accenten toe. De treinloop is wel volgens het spoorboekje (van internet..) en laat goed zien wat voor knooppunt Zwolle is. Uit alle richtingen komen treinen aan en vertrekken weer. Er is wel een foutje geslopen in de ondertiteling bij de stoptrein uit Amersfoort, deze komt natuurlijk binnen op spoor 5a (ipv 5b).
Alle treinbewegingen worden zoals jullie van mij gewend zijn, aangestuurd door de PCR. Vooral voor de rangeerbewegingen is dit een uitkomst, als je de normale commando's gebruikt komt er bijna geen trein in beweging...
Cool! Ik weet wel dat die Oost-Duitse V100 dit ook heeft. Al denk ik dat het namelijk niet bij alle loc's toepasbaar is, omdat je maar een scrit kan toevoegen...
Dat dacht ik ook, er kunnen geen 2 scripten bij elkaar. MAar de maker van dit progje heeft dat wel voor elkaar gekregen. Je hoort nl. ook het soundscript in de loc (de piepende remmen). En daarnaast werkt dus de 'sway'-functie ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen