Mooie set , maar ga me eigen gebruiken.. Die zijn net als je bk/din portalen als trackobject. Al dat werk met spline .. zelfs voor een 2 tracks spoor nee dank je.. Voor de rest Tjah ... Netjes zoals altijd.
Haha. Maak dat mij maar eens wijs Michael. Ze zijn vies hoe kom ik anders aan de foto? Maar wederom boeie. Ik bedoel thanks to god dat hij reskinnen heeft uitgevonden! En Michael even terzijde, we moeten binnenkort weer on tour, je weet wel waarom Jeroen klopt, anders was Trainz niet zo'n pleziertje. Ik zie namelijk nog geen braille Tft, Lcd of Led schermen.
Nee, er zijn wel die vies zijn, zo heb ik uitgezocht (wou het toch zeker weten) Maar daar ik het een modern type bovenleiding vind, oog ik ook op de nieuwst geplaatste exemplaren, welke meest nog niet echt vervuild is. Die van andere van jou (die er nu op zit is ook van jou, hehe) is voor een leuk RHS portaalje ietsie te donker. Die vuilheid nog tot daar aan toe
En idd, weer ffe touren, maar dat regelen we wel ffe via MSN
Oh enne, @Gert,
2 sporige RHS portalen komen bijna nooit voor, dusja. Maar ik heb hiero wel portalen met hangers liggen (ook 2 spoors), echter is de mapping daarvan niet helemaal 100% goed. Gezien ik met wat weinig gmax tijd zit, heb ik ze niet aangepast en niet mee gereleased.
Ah. Toch maar even de goede tour gepakt Michael? En het streven is er wel naar, wij willen alles. Zolang het nou Nederlands is. Ik begin eigenlijk best goed te worden, een positieve reactie geven, een een goede discussie aangaan... Maar dat dus offtopic. Zodra ik tijd heb dan gooi ik de andere texture er even op, misschien dat we die dan kunnen releasen als een V2 voor de liefhebbers.
Klopt maar ze komen wel voor. Maar hoe dan ook het was ook geen aanval. Je nieuwe setje ziet er goed uit , maar werk persoonlijk liever met trackobject . Desalniettemin ... nice job
Ik zag het ook niet als een aanval, ik noem alleen een paar dingen op waarom ik oa voor een andere texture heb gekozen, en waarom ik kant en klare portalen nog niet heb
Maargoed, terug naar de screens, vandaag weer eens wat nieuws gemaakt, het zogenaamde B3 systeem:
Ik ben er een tijd tussen uit geweest ivm studie. Gelukkig heb ik al 1 moeilijk examen gehaald.. Maar effe ontopic. Ik had moeten wachten ik heb ze ook gebouwd voor mijn HSL route Amsterdam-Rotterdam. Ziet er goed uit...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen