ben momenteel bezig proberen een bovenleiding set te maken voor de nieuwe hanzelijn zwolle lelystad.. ik wou even vragen of iemand ook een voorbeeld config.txt heeft van trainz 2010 met een attachement point ..
De paal hoort geen onderdeel te zijn van de spline (het uitrekbare gedeelte) zelf, maar als begin, eind en tussenstuk.
Voorbeeldje in de config:
Code:
kuid <kuid:39291:200526> initiator "paal_initiator" divider "paal_divider" terminator "paal_terminator"
Zie mijn geluidsschermen of perronleuningen als voorbeeld.
Groeten,
Thomas
bedankt voor de tip.. de palen staan nu op de correcte plekken waar ze horen.. maar als ik de palen dichterop elkaar zet dan blijf ik hetzelfde houden als in de afbeelding hierboven in de topic..
dit is nu mijn config.txt (heb even jou config gebruikt thomas..dus weet niet of dit klopt voor een bovenleiding)
weet niet of dit helemaal klopt..weet ook niet of ie wel op kind "track"moet staan.. wat ik ook zag is dat mijn bovenleiding nu niet meer klopt.. heb de bovenleiding op 40 meter gemaakt.en in de config ook. als ik mijn palen dus korter op erlkaar plaats dan begint mijn bovenleiding halverwege de vorige.. misschien een instelling..geen idee..misschien dat iemand dat weet.. alle hulp is welkom..dit is de eerste keer dat ik ermee bezig ben..
Je doet het precies verkeerd om. Je moet de palen als initiator, divider en terminator zetten. Daartussen moet de rijdraad.
Verder moet je istrack op 0 zetten, als je wil dat de masten altijd rechtop staan (ook al is er sprake van een helling) dan gebruik je upright 1.
Succes!
Thomas
ik kom er net achter dat ik de rijdraad als initiator gebruik..heb het net omgedraaid..alleen er word niks weergegeven in trainz..vreemd..ik doe iets fout.. ff tijd voor een biertje..misschien gaat het dan beter..hahahaahha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen