Iedereen maakt weer anders spoor. Probeer maar eens verschillende tracks die op elkaar aan te sluiten (van andere auteurs).
En hier kun jede Content Creaters Guide downloaden (in het Nederlands). Hier staan de precieze maten in die Auran hanteerd voor de tracks. Daarbij is de afstand tussen de railstaven en de hoogte van de top van de railstaven het belangrijkst.
hartstikke bedankt..eens kijken wat ik kan vinden en dan kan ik weer verder knutselen...
top;
Edit:
ik heb de afmetingen gebruikt volgens de guide.. maar als ik deze maten aanhoud dan klopt er helemaal niks van t.o.v het ingebouwde spoor of andermans spoor...of ik doe iets gigantisch fout..
volgens de guide zou de totale hoogte 30 cm zijn en de kop breedte van de rail 15 cm..
als iemand, die ook rails heeft gemaakt, mij nou de totale hoogte kan geven en breedt van de rail..niet de totale breedte maar van 1 rail..dan gaat dit al veel makkelijker.. en krijg ik het ook beter passend met andermans gemaakte rails.
marco
Laatst bijgewerkt door Thomas op 15 apr 2012 10:10, in totaal 2 keer bewerkt.
Niet twee keer achter elkaar berichten plaatsen. Gebruik de wijzig knop.
In de guide staat beschreven dat de bovenkant van de railstaaf op 30cm hoogte staat.
En de afstand van de binnenkant van de staven moet je ook aanhouden. De breedte is niet per se van belang. Zoek op internet anders een dwarsdoorsnede van een stuk spoor zodat je het profiel hebt en dat in gmax op een plane plakken.
Dan krijg je dus een realistischer afmeting van het spoor.
Stuur me anders een mailtje als je er nog niet helemaal aan uit komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen