@Dman Ik wil alleen laten zien hoe het sporen plan er uit komt te zien en wat je kan verwachten..
Ik stop met posten vanaf nu. Wanneer iets volledig af zal ik wel wat posten. Anders krijg ik negatief commentaar. Dit motiveerd niet echt. Aangezien met mijn studie, gaat het een tijd duren. Wordt vervolgd of niet....
ondanks dat ik niet zo heeeeeel vaak (lees zelden) aan die kant van Amsterdam CS kom moet ik zeggen dat het er herkenbaar uit ziet... de "aftakking naar (of van) bovendek van Amsterdam Sloterdijk ook mooi gedaan... ga zo door (als je weer tijd hebt naast je studie)
Ik heb een nieuwe film gemaakt. Dit keer op de HSL richting Rotterdam. De film begint halverwege de Schiphol tunnel. De route is op de HSL is nog kaal maar ik wilde even kijken hoe het gaat met hoge snelheden. Wel gaaf (259 km/h) Binnenkort hoop ik de groene hart tunnel te bereiken. Ik ga waarschijnlijk de groen hart tunnel zelf maken. Dit hangt van de tijd die ik heb... Ik heb binnenkort weer een examen voor mijn Cisco Systems Certificaat..
Het ziet er tof uit! Er staat je nog wel wat aankleding te wachten, maar het begin is er zeker!
Misschien een tip, die gele wisselmotoren (EBI) gebruik je volgens mij niet helemaal zoals ze horen. bij het begin van de wissel (de tong) zit die hele batterij aan motoren, en bij de kikker maar een stuk of 2. Bij jou lijken ze andersom te zitten. Ook hoor je bij scherpere wissels minder motoren te gebruiken (3 is al voldoende).
Ik hoop dat je wat aan deze feedback hebt en succes ermee!
Ik heb geprobeerd om de fly over HSL A4 bij Hoogmade na te maken. Zat wel veel tijd in maar ik vind het aardig gelukt... De andere kant richting Amsterdam moet ik nog maken.. Nu verder naar de Groene Hart tunnel. Ik denk dat ik de tunnel zelf moet gaan maken in GMAX. Ik ga er over nadenken..
Even een update zonder screenshots... Ik ben klaar met bouwen met de Groenehart tunnel. Ik ga nu verder naar Zoetemeer en dan Rotterdam. Als het spoor tot Rotterdam CS ligt kan ik eindelijk werken aan de aankleding van de route en het afmaken van mijn objecten. Zodra het eerste gedeelte van het project klaar is, heb ik plannen om de route uit te breiden naar Breda en wellicht verder. Ik zit er ook aan te denken om de route te laten testen door andere trainz gebruikers. Dit laat ik nog weten...
Ik heb vandaag Zoetermeer bereikt met bouwen. Ik heb de brug bij Zoetermeer ook gemaakt. Ik heb ook een poging gewaagd om zelf HSL spoor te maken en ik heb mijn HSL portalen aangepast...
Thnx. Kost wel even tijd om eigen objecten maken. Ik maak de objecten zover mogelijk af dat ik ze tijdens de bouw kan gebruiken. Als ik Rotterdam CS af is zal ik objecten afmaken.
Ik heb het bouwen weer opgepakt. Ik ben nu ook een stuk richting Amsterdam Bijlmer aan het bouwen. De route kan via Woerden of Schiphol. Ik ben nu aangekomen bij Amsterdam Muiderpoort en een stuk richting Watergraafsmeer. Ik zit ook te denken om dat stuk te bouwen maar rangeerterrein vind ik altijd lastig. Is wel leuk om te doen om de sessie daar te laten beginnen en dan richting Amsterdam C.S.
Screenshots van Amsterdam Dijksgracht. Nog geen wegen en tram rails alleen wat gebouwen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen