Arriva GTW's 228 "Jan Uitham", 305 "Ubbo Emmius" en 250 "Johan van Veen" onderweg naar Amsterdam voor calamiteitenreiniging, hier tussen Akkrum en Heerenveen.
Afgelopen nacht moest ik een trein rijden in Duitsland, het betrof de RB-16340 van Leipzig naar Erfurt. Deze heb ik gereden van Leipzig HBF tot Großheringen. Dit op PTP2 Add-on 2: Saalfeld-Leipzig. Een paar plaatjes van onderweg. Hopelijk zijn het niet te veel, anders haalt het beheer maar een paar weg De trein waarmee ik reed: Over een brug vlak bij Großkorbetha: Inmiddels is het alweer iets over 12'en, een nieuwe dag is begonnen: Te Bad Kösen: Een maal aangekomen in Großheringen kreeg ik te zien dat ik prima heb gereden
Dat de ICM door een diesellok naar de desbetreffende lokatie is gesleept lijkt me een beetje ver gezocht,als t een museumrit is tijdens een plaatjes schiet gelegenheid zou ik me er wat bij voor kunnen stellen Maar absoluut een fraaie screen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen