Ik moet Jeroen helemaal gelijk geven, dat is een super mooie skin die je erop hebt gedaan! Ik vind de meeste NS treinen een beetje te "geel", maar dit is perfect
*Schop* Kleine update, door wat PC problemen bij de 2e bouwer en tijdgebrek is er even niks gebeurt, helaas zijn alle seinen uit de route verdwenen door die computer problemen, dit komt allemaal wel weer goed. Hier één screen van Zwolle, om de bordjes van Thomas te promoten De gebouwen links worden t.z.t. vervangen door mooiere, voorlopig richten we onze focus op het spoor en de bijbehorende dingen.
Om dit topic in leven te houden.. Wat screens van de afwerking van Meppel, met allereerst wat nieuwe content, Lift en trap naar de tunnel onder de sporen: Verder zijn alle seinen in Meppel voorzien van ATBvv (gele bakens naast de rail), zoals het in het echt ook is: Als dit nog niet voldoende is qua details, dan weet ik het ook niet meer En al weer de laatste screen, de bovenleiding onder de brug in Meppel is nu klaar, behoorlijk lastige bovenleiding daar.
Zo te zien is men niet echt geïnteresseerd (meer) in deze route, te eentonige route?
Nouja, ik probeer er het mooiste van te maken. Als het niet interessant meer is tover ik de titel wel om in Den Haag HS - Rotterdam C (1998), als dat interessanter is Overigens bouw ik deze route voor mijzelf, niet zo zeer voor de community, ik droom al sinds ik MSTS heb om langs mijn eigen woonplaats te kunnen razen met een intercity Dus als het niet interessant is betekend dat niet dat ik gedemotiveerd raak ofzo. Maar ik wil niet iets plaatsten wat de rest niet echt interessant vind
Nu eerst eens wat screens van plekken waar ik details probeer toe te voegen, zoals knooppunt Lankhorst, wat direct tegen het spoor ligt, vlakbij Meppel: Verder ben ik begonnen het het afmaken van steenwijk, ik heb er nu de gebouwen voor, dus kan ik weer verder, dit is nog WIP!
Verder worden ook alle overwegen omgebouwd naar de ATLS overwegen van Bridgemelter, zodat de overwegen op een grotere afstand sluiten en werkende lampen hebben.
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 17 jul 2012 22:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Nou Michael, ik weet dat jij alleen maar puik werk afleverd dus ik kan met woorden niet echt samenvatten hoe goed het eruit ziet! Je hebt veel tijd in de route gestoken en ik hoop ook dat mensen je dit zeker in waarde zullen danken
Ik sluit me bij bovenstaande aan, ik vind het juist schitterend om te zien! De route zelf is vooral op het noordelijke deel erg rechttoe-rechtaan, maar het zijn de details die het hem doen he, hoewel je daar met 130/140 toch niet zo veel van zal zien Mijn complimenten, en het blijft leuk om mijn woonplaats Zwolle gebouwd te zien worden, ik heb het zelf ook geprobeerd en ben vrij tevreden maar het is echt pokkewerk.
Dat is een vooroordeel Michael. Het is juist een van de meeste realistische routes die ik gezien heb. Ik vind de route echt mooi, en het noorden is weer eens wat anders dan de randstad. Dat ik niet reageer (i.v.m. tijdgebrek) wilt niet zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben.
Je levert puik werk, waar ik mijn pet (al heb ik die niet) zeker voor af neem!
Groet,
Koos
Laatst bijgewerkt door Koos op 18 jul 2012 13:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Zo te zien is men niet echt geïnteresseerd (meer) in deze route, te eentonige route?
Ik weet niet of het een vooroordeel is... Ten eerste moet je voor jezelf de hobby hebben, als alleen uit bent op het laten zien van screens zul je jezelf te kort doen. Het is leuk om te zien, en om nou bij elke screen en post iets te roepen als mooi ect, vind ik wat slapjes. Opbouwend kritiek word vaak verkeerd geïnterpreteerd. Waardering is leuk maar als dat de enige drijf veer is waarop je verder kan drijven, voorzie ik dat je snel gedemotiveerd raakt. Immers de bekende quotes als "dat ziet er weer mooi uit" en vele "mooi" 's, zeggen niks het is alleen maar een kwestie van smaak. Dat is wat algemeen zo links en rechts zie..., maar ik kan niet voor andere spreken.
Voor mijn zelf sprekend; Ik vind het mooi om te zien hoe serieus jij bezig bent met deze route, maar de omgeving is niet helemaal mijn ding, jij wel jij woont er.
Dus ik vind het een vooroordeel ja... Maar als ik op alle trainz forums moet vertellen hoe mooi ik iets vind en hoe mooi ik niet niet vind ben ik dagen bezig.
Ik weet niet of het een vooroordeel is... Ten eerste moet je voor jezelf de hobby hebben, als alleen uit bent op het laten zien van screens zul je jezelf te kort doen.
dat is wat hier uitgelegd word:
Citaat:
Overigens bouw ik deze route voor mijzelf, niet zo zeer voor de community, ik droom al sinds ik MSTS heb om langs mijn eigen woonplaats te kunnen razen met een intercity Dus als het niet interessant is betekend dat niet dat ik gedemotiveerd raak ofzo. Maar ik wil niet iets plaatsten wat de rest niet echt interessant vind
Het was ook slechts een vraag, omdat het een van de minst interessante routes van NL is, zeker qua treinen. Wellicht dat ik in de eerste zin vooroordeel, maar dat was niet mijn bedoeling ofzo. Mijn vraag lijkt me hierbij overduidelijk beantwoord. Weer een boekje gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen