In de komende maanden zullen er updates verschijnen van de tot nu toe door mij ge-reskinde versies van de baureihe 189 (williamG) De updates hebben te maken met de verlichting. Later meer op dit forum.
Jeroen gaf aan mij al aan dat één van onze Duitse vrienden oa. de Husa loc skint. Even gekeken op Td... En jahoor daar staat ie. Het verbaast me niks als hij de foto's van internet heeft, maar kwaliteit is het niet. Sorry C187, dat kan beter.
Dat ziet er goed uit Jeroen. Het goederenvervoer heeft ook veel invloed gekregen binnen Trainz. Dankzij de velen locomotieven is er nu concurrentie op het spoor mogelijk! Gaaf.
Weer twee geupdate versies, er zijnveranderingen in de mesh, skin en config. Ze kunnen gewoon worden overschreven met de 'oude' want ze hebben dezelfde kuid.
Ziet er goed uit Jeroen! Toch een kleine opmerking, die nieuwste download in de download sectie staat Kombiverkehr 189 992 bij. Echter als ik het plaatje mag geloven is dit de HUSA 189 092. Hij heeft wel bij Kombiverkehr gereden, maar ook als 189 092
Ziet er goed uit Jeroen! Toch een kleine opmerking, die nieuwste download in de download sectie staat Kombiverkehr 189 992 bij. Echter als ik het plaatje mag geloven is dit de HUSA 189 092. Hij heeft wel bij Kombiverkehr gereden, maar ook als 189 092
Ze wordt verhuurd momenteel aan HUSA (HTRS), de banner is nog niet van de loc af dus zal terug keren naar Kombiverkehr.
Edit:
Ik zie dat de loc definitief bij HUSA in de lease/huur zal blijven. De reskins is gemaakt toen ze nog bij KV reed en daarom laat ik het zo
Heb de locs nu even in game bekeken, ze zien er goed uit, maar in de nummertjes zitten wat foutjes: Op de 189 092 staat 189 281: en 189 084 hoort 189 984 te zijn.
Verder geen gezeur, want de locs zien er verder keurig uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen