Hallo, Bij diverse downloads staat: "Benodigde andere onderdelen". Waar kan ik deze onderdelen downloaden? Zal waarschijnlijk makkelijk zijn, maar ik kom er helaas niet uit. Heb Trainz 2010. Alvast bedankt voor het antwoord
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 28 sep 2012 17:36, in totaal 1 keer bewerkt.
Dat hangt van de download af. Sommige dingen zitten standaard in TS2010, soms staat er een adres bij waar je het moet downloaden. Welke downloads werken niet? Dan kijken we met je mee waar het eventueel vandaan te halen is.
Alle kuids die met een negatief getal beginnen kan je negeren, die behoren in ts2010 ingebouwd te zijn. Die paar andere kuids zijn volgens mij ook standaard. Ik denk eerder dat er een fout zit in de configuratie van Trainz. Heb je de compatibiliteitsmodus wel aangezet?
Bedankt voor je antwoord. De compatibiliteitsmodus stond idd uitgeschakeld. Ik heb hem ingeschakeld en heb nu diverse treinen ter beschikking, die eerst ook niet te gebruiken waren.
Ik zag dat de download, welke ik bedoelde, inmiddels is gewijzigd. Ik heb deze nu geprobeerd te installeren, echter weer geen succes. Betreft:
Stadler Rail GTW (2/6 & 2/8), te vinden in "Treinstellen".
Benodigde andere onderdelen: diesel serie 642 enginesound,<143919:2121> Icon LLCR,<87589:10101:1>
Na installatie staan de volgende onderdelen in het rood weergegeven: GTW-A Tiny Mulder, GTW-B Tiny Mulder, GTW-C Tiny Mulder, GTW-D Tiny Mulder,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen