bedankt, voor de reacties. De meeste moeite kost het me te uploaden met de nodige beschrijvingen ect. Reskinnen doe ik om dat ik het leuk vind... Al kost het delen wel moeite, om alles pan klaar te maken zonder dat ik mensen vergeet die in de nabijheid en verderaf hebben meegeholpen. Vereende krachten komen verder, dat heet heel iets anders dan mee liften op het succes van anderen. Auran heeft ooit zijn bronnen open gesteld om mee te liften op hun succes.
Ik heb de lok even bekeken. Ziet er goed uit, geluid is goed. Enige waar ik op kwam is dat de loc als een tierelier er vandoor gaat in Cab-modus. Nou weet ik dat dat niet jou pakkie aan is, maar misschien dat je het bij de bouwer van de loc kan neerleggen
Ik heb de lok even bekeken. Ziet er goed uit, geluid is goed. Enige waar ik op kwam is dat de loc als een tierelier er vandoor gaat in Cab-modus. Nou weet ik dat dat niet jou pakkie aan is, maar misschien dat je het bij de bouwer van de loc kan neerleggen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen